بازیگران خارجی که ایمپلنت دندان انجام داده اند

آیا جرم‌گیری دندان درد دارد؟
آیا جرم‌گیری دندان درد دارد؟
جولای 15, 2021
بهترین دندانپزشک زیبایی
بهترین دندانپزشک زیبایی
جولای 19, 2021
نمایش همه

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که پشت لبخندهای زیبای افراد مشهور چه رازی پنهان است؟ پاسخ به این سوال در دو کلمه خلاصه می‌شود: دندانپزشکی زیبایی. ایمپلنت و لمنیت دندان از رایج ترین کارهایی است که سلبریتی‌ها برای اصلاح لبخندشان از آن استفاده می‌کنند. شاید کنجکاو باشید که کدام یک از افراد مشهور دندانپزشکی زیبایی انجام داده‌اند. در ادامه برخی از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.



جرج کلونی

 

دندان-های-جورج-کلونی


ضربان قلب آمریکا، جرج کلونی لبخند جذابی دارد که برای مردن کافیست! کلونی یکی از افرادی است که هنگام استرس دندان قروچه می‌کند. او این لبخند زیبا را با انجام برخی خدمات دندانپزشکی زیبایی از جمله ایمپلنت بدست آورده است. مشخص نیست که دقیقا از چه زمانی او اینکار را انجام داده است اما واضح است که هم ایمپلنت و هم روکش دندان انجام داده است تا بتوانداین لبخند زیبا را داشته باشد.



مورگان فریمن

 

دندان-های-مورگان-فریمن


مورگان فریمن به خاطر فیلم های بی نظیرش بسیار مشهور است. چندی پیش فریمن دندانهایش را لمینت کرد و جای دندان‌های خالیش را با ایمپلنت پر نمود.



مایک تایسون

 

دندان-های-مایک-تامسون


مایک تایسون بوکسور، در طول زندگی خود بیش از یکبار دندانپزشکی زیبایی انجام داده است. او با روکش طلا شکاف میان دندان‌های جلویی خود را بست و لبخند خود را اصلاح کرد. به گفته همسرش، دندان‌های طلای او برای گاز گرفتن گوش اوندر هولفیلد لازم بود. همچنین تایسون چندین دندان خود را در بوکس از دست داده بود که با ایمپلنت آنها را جایگزین کرد.



کریستی برینکلی

 

دندان های کریستی برینکلی


کریستی برینکلی سوپر مدلی است که همیشه از سلامت دهان و دندان بسیار خوبی برخوردار بوده است. وی دلیل این امر را برخورداری از ژن خوب و مراقبت مناسب از دندان‌هایش می داند. با این حال چند سال پیش او در یک سقوط وحشتناک هلیکوپتر حضور داشت. در این حادثه مچ دست او زخمی شد و دو دندانش شکست. برینکلی دندان‌های از دست داده‌اش را با ایمپلنت جایگزین کرده است.

آخرین پیشرفت های دندانپزشکی ایمپلنت در تهران



کریس راک

 

دندان های کریس راک


مطمئناً بسیاری از شما، با کمدین کریس راک آشنا هستید. وی به خاطر استندآپ کمدی‌های خنده دارش معروف است. کریس وقتی جوانتر بود، دندان‌های بالایی او کمی از هم فاصله داشتند. گفته شده که این بازیگر بخشی از درآمد خود از بازیگری را صرف انجام دندانپزشکی زیبایی کرده است. او ایمپلنت و روکش دندان انجام داده است.



۵۰ سنت

 

دندان های 50 سنت


۵۰ سنت یک هنرمند معروف هیپ هاپ و رپ است. بسیاری از طرفداران وی با شنیدن اینکه او تحت عمل جراحی ایمپلنت دندان قرار گرفته بود، شوکه شدند. وی با پر کردن شکاف میان دندان‌ها و انجام ایمپلنت توانست لبخند زیبایی بدست آورد.

 

دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور، عضو انجمن دندانپزشکان ایران، رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال ۱۳۷۱، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons آمریکا و دارای تجربه ۲۵ سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور هستند. [طرف قرارداد با بانک سامان و بانک تجارت] 🏥 آدرس مطب : سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان بهزاد ، ساختمان ارس ، پلاک۴ ، طبقه۴ 📞 شماره تماس مطب : ۰۲۱۲۲۰۸۹۰۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *