لمینت دندان سحر قریشی

لمینت دندان محمدرضا گلزار
لمینت دندان محمدرضا گلزار
جولای 23, 2021
لمینت دندان شقایق دهقان
لمینت دندان شقایق دهقان
جولای 27, 2021
نمایش همه
لمینت دندان سحر قریشی

پس از اجرای تئاتری در سال ۱۳۹۶، شایعه شد که سحر قریشی عمل زیبایی انجام داده است. اما خودش گفت که تنها عمل زیبایی که برای تغییر چهره اش انجام داده است، لمینت دندان هایش است. اما سوال اینجاست که آیا لمینت دندان تا این اندازه می تواند در چهره فرد تاثیرگذار باشد؟ ممکن است شما هم وسوسه شده باشید تا از این روش برای اصلاح طرح لبخندتان استفاده نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با لمینت و مزایای آن آشنا شوید.

 

چرا لمینت انتخاب اول سلبریتی ها است؟

 

سلبریتی های سراسر دنیا به خاطر جذابیت بیشتر در مقابل دوربین ها، معمولا به ظاهر خود بسیار اهمیت می دهند و اقدامات زیبایی زیادی انجام می دهند که لمینت دندان یکی از آنها است. آنها از لمینت برای زیباتر کردن لبخندشان استفاده می کنند. البته روش های مختلفی برای اصلاح طرح لبخند وجود دارد که لمینت هم یکی از آنها است. اما دلایل زیر باعث شده است که این روش از محبوبیت بالاتری در میان افراد برخوردار باشد:

 

ظاهر طبیعی و زیبا

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت لمینت در میان افراد، ظاهر طبیعی آن است. دندانپزشک برای قرار دادن لیمنت روی دندان ها، یک لایه از مینای دندان را تراش می دهد و سپس لیمنت ها را روی دندان ها نصب می کند. به همین دلیل لمینت ها ظاهری مانند دندان های طبیعی فرد پیدا خواهند کرد.

 

 مقاوم در برابر تغییر رنگ

لمینت ها در برابر تغییر رنگ بسیار مقاوم هستند و اگر شما بعد از انجام لمینت توصیه های بهداشتی مانند مسواک زدن مرتب بعد از هر وعده غذا و استفاده از دهان شویه را رعایت کنید، تا مدت ها لمینت شما بدون تغییر رنگ باقی خواهند ماند.

لمینت دندان محمدرضا گلزار

 

سازگاری بیشتر با دندان ها و لثه ها

لمینت نسبت به دیگر روش های اصلاح طرح لبخند، سازگاری بیشتری با دندان ها و لثه ها دارد. به گونه ای که احتمال پوسیدگی دندان ها در این روش نسبت به روش های دیگر بسیار کمتر است.

 

مقاومت بسیار بالا

لمینت در برابر ضربه وساییدگی بسیار مقاوم است. لمینت برای افرادی که دندان قروچه می کنند نیز نسبت به سایر روش ها مقاوم تر است. البته این افراد بهتر است هنگام خواب از پوشش های پلاستیکی مخصوص استفاده نمایند تا لمینت هایشان آسیب کمتری ببیند.

 

عمر طولانی

در میان روش های مختلفی که برای اصلاح طرح لبخند وجود دارد، لمینت دارای عمر طولانی تری نسبت به بقیه است. لمینت ها حدود ۱۰ الی ۱۲ سال می توانند بدون نیاز به ترمیم به اصلاح مشکلات دندانی فرد بپردازند و لبخندی زیبا برای او به ارمغان آورند. به همبن دلیل است که سلبریتی ها و افراد پرمشغله لمینت را انتخاب می کنند تا مجبور نباشند زمان زیادی را در مطب دندانپزشکی بگذرانند.

 

لمینت سرامیکی چیست؟

 

لمینت دندان سحر قریشی

 

می توان گفت که لمینت معجزه دندانپزشکی است؛ زیرا توانسته آرزوی بسیاری از انسان ها که داشتن دندان هایی زیباست را برآورده سازد. لمینت سرامیکی متداول ترین و بادوام ترین روش برای اصلاح طرح لبخند است که توانسته به انتخاب اول بسیاری از سلبریتی ها تبدیل گردد.

این روش به خاطر اینکه می تواند در زمان کوتاهی لبخند زیبایی برای فرد به ارمغان آورد و همچنین به این دلیل که به نوعی روشی دائمی محسوب می شود و نیاز به مراجعه مکرر جهت ترمیم یا اصلاح به دندانپزشک ندارد، بسیار معروف شده است. لمینت سرامیکی علاوه بر اصلاح طرح لبخند بسیاری از مشکلات دندان ها مانند رنگ زرد، لب پر شدن، فاصله بین دندان ها و… را نیز پوشش می دهد.

بهترین متخصص لمینت دندان

انتخاب رنگ لمینت ها با توجه به سلیقه فرد صورت می گیرد. برخی افراد مانند سحر قریشی که به داشتن لبخندی هالیوودی علاقه مند هستند، رنگ سفید و روشن را برای لیمنت هایشان انتخاب می کنند. این رنگ لمینت می تواند تاثیر بسیار زیادی بر چهره افراد بگذارد.

 

لمینت کدام یک از مشکلات دندانی را پوشش می دهد؟

 

اگر نگاهی به عکس های قبل و بعد لمینت دندان های سحر قریشی بیاندازید، متوجه خواهید شد که لمینت توانسته کوتاهی و بلندی و همچنین فاصله بین دندان های او را پوشش دهد. به طور کلی با استفاده از لمینت می توان مشکلات زیر را پوشش داد:

 

از بین بردن زردی و لکه های روی دندان ها

با انجام لمینت می توان تمام لکه های ایجاد شده روی دندان ها را پوشاند. اگر این لکه ها به رنگ تیره باشند بهتر است از لمینت سرامیکی برای پوشاندن آنها استفاده شود. در صورتی که لکه های روی دندان ها کم رنگ تر باشند می توان از لومنیرز نیز استفاده کرد.

 

اصلاح کجی دندان ها

با استفاده از لمینت می توانید کجی دندان های خود را به خوبی پوشش دهید. با استفاده از این روش دیگر نیازی به انجام ارتودنسی و تحمل مشکلات آن نخواهید داشت. لمینت تنها در چند ساعت می تواند مشکل کجی دندان های شما را حل نماید.

 

از بین بردن فاصله بین دندان ها

در حال حاضر برای از بین بردن فاصله میان دندان ها دیگر نیازی به انجام ارتودنسی نیست و لمینت می تواند این کار را بدون دردسر انجام دهد. البته هنوز هم برخی افراد استفاده از ارتودنسی شفاف را برای اصلاح فاصله میان دندان هایشان ترجیح می دهند اما مطمئنا لمینت روشی سریع تر و کم دردسرتر خواهد بود.

چرا روز به روز بیشتر مردم لمینت را انتخاب می کنند

 

اصلاح لب پریدگی و بلند و کوتاهی دندان ها

لب پریدگی و بلند و کوتاه بودن دندان ها می تواند روی زیبایی لبخند فرد تاثیر منفی بگذارد و اگر یک سلبریتی این مشکلات را داشته باشد مسلما اصلاح این مشکلات دندانی برای او بسیار مهم خواهد بود. لمینت می تواند این مشکلات دندانی را به بهترین نحو ممکن و در سریع ترین زمان، اصلاح نماید.

 

هزینه انجام لمینت

برای محاسبه هزینه لمینت دندان ها عوامل زیادی باید در نظر گرفته شود مانند نوع آسیب دندان های هر فرد، ضخامت لمینت مورد نیاز، مشکلات لثه ای و… . مسئله دیگری آن است که بیشتر افراد تصور می کنند که لمینت کردن دندان ها هزینه ای سرسام آور دارد که هر کسی از عهده پرداخت آن برنمیاید. اما باید توجه داشته باشید که هزینه لمینت تا حد زیادی به کلینیک و دندانپزشکی که مراجعه می کنید مربوط است.

در ضمن کیفیت لمینت نیز در هزینه های آن بسیار تاثیرگذار می باشد. معمولا برای بازیگران به دلیل آنکه در مرکز توجه قرار دارند، از مرغوب ترین و گران ترین نوع لمینت استفاده می شود. با این حال افراد عادی نیز می توانند صاحب لمینتی مانند سحر قریشی شوند و از لبخند زیبای خود لذت ببرند.

 

دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور، عضو انجمن دندانپزشکان ایران، رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال ۱۳۷۱، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons آمریکا و دارای تجربه ۲۵ سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور هستند. [طرف قرارداد با بانک سامان و بانک تجارت] 🏥 آدرس مطب : سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان بهزاد ، ساختمان ارس ، پلاک۴ ، طبقه۴ 📞 شماره تماس مطب : ۰۲۱۲۲۰۸۹۰۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *