لمینت دندان شقایق دهقان

لمینت دندان سحر قریشی
لمینت دندان سحر قریشی
جولای 25, 2021
متخصص لمینت دندان
بهترین متخصص لمینت دندان
جولای 31, 2021
نمایش همه
لمینت دندان شقایق دهقان

بیشتر انسان ها این شانس را ندارند که با دندان هایی سفید و مرتب متولد شوند. شاید به نظر بیاید که سلبریتی ها به صورت ذاتی از دندان هایی عالی برخوردارند اما این واقعیت ندارد و در واقع دندانپزشکی زیبایی باعث لبخند زیبایی است که بر صورت بسیاری از افراد مشهور می بینیم.

امروزه با پیشرفت دندانپزشکی روش هایی به وجود آمده اند که به وسیله آنها می توان دندان های لکه دار شده و نامرتب را به آسانی اصلاح کرد و لبخند زیبایی به فرد بخشید. لازم نیست که حتما یک فرد مشهور باشید تا بتوانید از این خدمات استفاده کنید، بلکه تمام افراد می توانند با استفاده از لمینت و ارتودنسی دندان هایی زیبا داشته باشند.

شقایق دهقان بازیگر نام آشنایی فیلم ها و سریال های ایرانی نیز از آن دسته افرادی است که طرح لبخند خود را با استفاده از لمینت اصلاح کرده و با این کار توانسته دندان هایی یکدست و درخشان بدست آورد. در ادامه شما را بیشتر با این روش آشنا خواهیم نمود.

 

چرا افراد مشهور مانند شقایق دهقان لمینت دندان انجام می دهند؟

 

استفاده از خدمات دندانپزشکی زیبایی برای افراد مشهور ضروری است؛ زیرا حرفه این افراد به گونه ای است که برخورداری از دندان هایی زیبا و درخشان می تواند تاثیر زیادی در محبوبیت و موفقیت آنها داشته باشد. افراد مشهور هنگام حضور در مراسم فرش قرمز، برنامه های تلویزیونی و فیلم ها، باید با بهترین ظاهر خود حاضر شوند. دندان های آنها نیز نقش بسیار مهمی در ظاهرشان دارد.

لمینت دندان محمدرضا گلزار

 

چگونه می توانیم دندان هایی مانند شقایق دهقان داشته باشیم؟

 

اگر شما هم مانند خیلی از سلبریتی ها از لبخند خود ناراضی هستید و آرزو می کنید که کاش دندان هایتان بهتر به نظر می رسید، لمینت دندان هایتان می تواند به شما کمک نماید. مطمئنا شما با مشاهده تصاویر بازیگرانی مانند شقایق دهقان آرزو می کنید که بتوانید دندان های یکدست و درخشان مانند او داشته باشید و از آنها لذت ببرید. البته این کار ممکن است برای شما بسیار پر هزینه تمام شود اما مطمئنا می تواند باعث جلب رضایت شما از لبخندتان گردد.

 

چرا شقایق دهقان لمینت دندان انجام داده است؟

 

دندان شقایق دهقان

 

مسلما برای شقایق دهقان نیز مانند بیشتر افراد مشهور داشتن لبخندی زیبا از اهمیت بسیار بالایی دارد. اما به طور کلی می توان گفت که اگر فردی هر یک از شرایطی که در زیر گفته شده است را دارد، کاندیدای لمینت دندان است.

  • اگر دندان های شما ترک خورده، خرد شده و شکسته است، به لمینت نیاز دارید. مهم نیست که دلیل مشکل دندانهای شما چیست، لمینت ها می توانند به رفع این مشکل کمک کنند. لمینت های سرامیکی می توانند دندان های شما را به حالت طبیعی خود برگرداند و باعث شود لبخند شما بسیار بهتر شود.
  • اگر دندان های شما لکه دار است و هیچ کدام از روش های سفید کردن دندان ها نتوانسته این لکه ها را از بین ببرد، شما به لمینت نیاز دارید. هم اکنون طیف گسترده ای از محصولات سفید کننده دندان مانند خمیر دندان سفید کننده، ژل سفید کننده دندان و … در بازار وجود دارد. اما اگر هیچکدام از آنها بر روی دندان های شما اثر ندارند، استفاده از لمینت های سرامیکی می تواند به ترمیم دندان های لکه دار شما کمک کند تا سفیدتر به نظر برسند. همچنین لمینت می تواند به از بین بردن لکه های زرد یا قهوه ای روی دندان ها کمک کند.
  • اگر  میان دندان هایتان فاصله وجود دارد، به لمینت نیاز دارید. افرادی که میان دندانهایشان شکاف دارند نیز کاندیدای لمینت دندان هستند. این شکاف چه بزرگ و چه کوچک باشد، این روش دندانپزشکی می تواند آن را برطرف کند. برخی از افراد ایمپلنت دندان را انتخاب می کنند اما اکثر متخصصان دندانپزشکی لمینت را به خاطر عمر طولانی تر به بیمارانشان توصیه می کنند.
  • اگر دندانهای شما ساییده شده است، به لمینت نیاز دارید. دندان قروچه یک بیماری بسیار شایع است. در این بیماری فرد به صورت ناخودآگاه دندان هایش را روی هم فشار می دهد که این کار باعث فرسودگی دندان ها می شود. اگر این بیماری درمان نشود، می تواند مشکلات دندانی زیادی را برای فرد به همراه داشته باشد. استفاده از لمینت می تواند دندانهای فرسوده را بازیابی کرده و آنها را یکدست نشان دهد.
  • اگر دندان های شما نامرتب است، به لمینت نیاز دارید. شما می توانید مشکلات جزئی ترازبندی دندانها را با لمینت ها برطرف کنید؛ اما برای مشکلات ترازبندی شدیدتر، باید به یک متخصص ارتودنسی مراجعه نمایید.
بهترین متخصص لمینت دندان

 

به جز لمینت چه گزینه های دیگری برای اصلاح طرح لبخند وجود دارد؟

 

تردیدی وجود ندارد که  لمینت یکی از محبوب ترین روش های دندانپزشکی زیبایی است. اگر می خواهید لبخندی کاملاً ایده آل مانند افراد مشهور بدست آورید، پس باید به این واقعیت اعتماد کنید که در حال حاضر فناوری های جدیدی برای رفع حتی شدیدترین مشکلات دندانپزشکی نیز وجود دارند.

همچنین توجه به این نکته مهم است که اگرچه لمینت نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است (همانطور که در این افراد مشهور دیده شده است)، شما برای انجام این کار باید یک دندانپزشک معتبر را انتخاب کنید. مطمئنا شما دوست ندارید در زمره قربانیان لمینت های اشتباهی قرار بگیرید و سلامت دندان هایتان را به خطر اندازید. حتما دلیل محکمی برای گران بودن لمینت دندانی وجود دارد، به قول معروف شما هر چقدر پول بدهید، آش می خورید. پس خواهشا به این نکته توجه کنید و در مقابل هزینه های پایین یک کلینیک برای لمینت دندان هایتان وسوسه نشوید.

اگر متوجه شدید که لمینت ها بسیار گران هستند و از توان مالی شما خارج می باشند، گزینه های دیگری نیز در دسترس است که می توانید از آنها استفاده نمایید. مثلا برای اصلاح دندان های نامرتب می توانید از ارتودنسی های نامرئی استفاده نمایید تا پس از مدت کوتاهی بتوانید از لبخند زیبای خود لذت ببرید.

 

دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور، عضو انجمن دندانپزشکان ایران، رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال ۱۳۷۱، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons آمریکا و دارای تجربه ۲۵ سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور هستند. [طرف قرارداد با بانک سامان و بانک تجارت] 🏥 آدرس مطب : سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان بهزاد ، ساختمان ارس ، پلاک۴ ، طبقه۴ 📞 شماره تماس مطب : ۰۲۱۲۲۰۸۹۰۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *