بهترین دندان پزشک ایران

متخصص لمینت دندان
بهترین متخصص لمینت دندان
جولای 31, 2021
اسنپ-ان-اسمایل
لمینت متحرک دندان یا اسنپ آن اسمایل (Snap-On Smile) چیست ؟
دسامبر 11, 2021
نمایش همه
بهترین دندانپزشک زیبایی

قطعا برای شما هم پیش آمده که بخواهید بدانید بهترین دندان پزشک ایران واقعا کیست و چه ویژگی هایی دارد. در این مقاله قصد داریم بررسی نمایم؛ خصوصیات بهترین دندانپزشک چه می تواند باشد و یک دندان پزشک باید چه نکاتی را رعایت نماید تا به بهترین دندانپزشک در ایران تبدیل شود.

اصولا رشته دندان پزشکی شغلی سخت و دارای شاخه های فروان است و تبحر و حرفه ای شدن در تمامی شاخه های این رشته علاوه بر هوش بالا مستلزم زحمت و تلاش فروان است. قطعا بهترین دندان پزشک ایران در این مسیر بیش از سایر رقبا تلاش می کند و هر روز سعی در بالا بردن سطح مهارت و دانسته های خود دارد.

بهترین دندان پزشک ایران باید خصوصیاتی اخلاقی و رفتاری منحصر به فردی داشته باشد که قطعا دیگر دندان پزشکان از آن برخودار نیستند و یا اگر این خصوصیات در آن ها وجود دارد در حد و اندازه ی بهترین دندان پزشک ایران نیست.  

 

 

  1. دارای رزومه ی قوی در مدت زمان فعالیت: به طور قطع شخصی که بهترین دندان پزشک در ایران است باید کارنامه ی درخشانی داشته باشد. بیماران بسیار زیادی را درمان نموده و در تمامی کارهای خود موفق باشد. اکثر بیماران این دندان پزشک اشخاص معروف و سرشناس هستند.
  2. دارای شهرت بالا و زبان زد: قطعا بهترین دندان پزشک ایران فردی مشهور در بین دندان پزشکان و بیماران است و همه از او به عنوان یک دندان پزشک بسیار موفق یاد می کنند. بسیاری از بیماران نام او را شنیده اند و یا اگر از کسی سراغ یک دندان پزشک حاذق را گرفته اند، این شخص معرفی شده است.
  3. دارای سابقه ی بلند مدت: قطعا عالی بودن در هر کاری نیاز به تبحر دارد و تبحر در یک کار بر اثر گذشت زمان، تمرین و تکرار مداوم به دست می آید. بهترین دندان پزشک ایران در تبحر و مهارت بی نظیر است که این مهارت بالا، مدیون سال ها تمرین و تجربه اندوزی در زمینه ی دندان پزشکی است.
  4. همه فن حریف است. بهترین دندان پزشک ایران در یک زمینه ی خاص تبحر ندارد. او در تمام موضوعات دندان پزشکی اعم از ارتودنسی گرفته تا ایمپلنت و جراحی فک متبحر است.  
  5. همه از او به نیکی یاد می کنند. قطعا بهترین دندان پزشک در ایران خاطره ی ناخوشایند در ذهن بیمار یا همکاران خود به جای نمی گذارد. رفتار او به اندازه ای حرفه ای است که همه از او راضی هستند و در خاطره هایشان از ایشان به نیکی یاد می کنند.
  6. متخصص انجام غیر ممکن هاست. بهترین دندان پزشک ایران شخصی است که وقتی بقیه پزشکان از انجام کاری سر باز می زنند. مشتاقانه به سمت انجام کار می رود و آن فعالیت را به نحو احسن انجام می دهد. یعنی تسلط کامل به همه ی خدمات درمانی شامل ایمپلنت دندان، لمینت دندان، ارتودنسی دندان و دیگر موارد داشته باشد.
  7. همشه یک پای ثابت دریافت جایزه های رشته ی دندان پزشکی است. در اکثر جشن ها و مراسمات به خاطر فعالیت عالی و دستاورد هایی که دارد از او تقدیر و تشکر می کنند و جوایز متعدد کسب می کند.
  8. اکثرا مهمان برنامه های دندان پزشکی صدا و سیماست. چنین فردی به واسطه ی شهرت بالایی که دارد. بیشتر برای برنامه تلویزیونی مربوط به سلامت دهان و دندان دعوت می شود.
  9. استاد مدیریت شرایط غیر قابل پیش بینی است. چنین فردی را در شرایط حساس و غیر منتظره دست پاچه نمی بینید . او همیشه آرامش خود را حفظ نموده و سعی در انجام کارها به بهترین نحو ممکن دارد.
  10. الگوی دندان پزشکان کم تجربه و جوان است. اکثر دندان پزشکان جوان و جویای نام او را به عنوان الگو انتخاب می کنند و آرزو دارند، روزی به جایگاه و مدارج علمی او دست پیدا کنند.
بهترین دندانپزشک زیبایی

 

درد ایمپلنت دندان حین جراحی

 

آن چه گفته شد نشانه های ظاهری بهترین دندان پزشک ایران است. اما قطعا فردی که بهترین دندان پزشک در ایران است، خصوصایت اخلاقی منحصر به فردی نیز دارد که عبارتند از:

 

  • بسیار فروتن و متواضع است. عمدتا افرادی که اطلاعات زیادی دارند و کوله باری از تجربه را به دوش می کشند. فروتن و متواضع هستند. قطعا بهترین دندان پزشک ایران نیز این چنین است.
  • خوش اخلاق و خونسرد است. بهترین دندان پزشک ایران را به ندرت ناراحت و عصبی می بینید. او همیشه با روی گشاده به استقبال بیماران می رود و خونسردی او ناشی از تبحر بالا و خودباوری است که در وجود او شکل گرفته است. چنین فردی می داند که حفظ روحیه بیمار چقدر مهم و حیاتی است.
  • اعتماد به نفس بالایی دارد. در حین کار و روابط اجتماعی هیچ گونه ضعف شخصیتی در وجود این فرد نمی توان پیدا نمود و آن چنان به خود اطمینان دارد که شما هم به این باور می رسید که او از پس این کار برمی آید.
  • رفتارش حرفه ای است. از چنین فردی هرگز حرکات عجولانه و ناپخته نمی بینید و تمام رفتار و اعمال او کاملا براساس فکر و برنامه ریزی است.
  • لیدر و رهبر حرفه ی خود است. گویا همه او را به عنوان الگو قبول نموده اند و از صحبت ها و کارهایش الگو برداری می کنند.

آن چه گفته شد. ویژگی هایی است که با آن می توان به بهترین دندان پزشک ایران رسید. به طور قطع دندان پزشک ماهر، باتجربه و حاذق در ایران زیاد است. اما وقتی صحبت از بهترین به میان می آید، بحث کمی متفاوت است.

بهترین دندانپزشکی طرف قرارداد درمان دندانپزشکی بانک تجارت در غرب تهران

 ما به دنبال بهترین هستیم، مانند دیگر رقابت ها و شخصی به عنوان بهترین انتخاب می شود که در تمامی خصایص از بقیه برتری داشته باشد. اما این موضوع به این معنی نیست که افراد و دندان پزشکان دیگر تبحر و مهارت کافی ندارند. خیر این چنین نیست. اما وقتی صحبت از انتخاب یک نفر می شود. در حقیت انتخاب بهترین از بین حرفه ای هاست.

 

دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور، عضو انجمن دندانپزشکان ایران، رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال ۱۳۷۱، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons آمریکا و دارای تجربه ۲۵ سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور هستند. [طرف قرارداد با بانک سامان و بانک تجارت] 🏥 آدرس مطب : سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان بهزاد ، ساختمان ارس ، پلاک۴ ، طبقه۴ 📞 شماره تماس مطب : ۰۲۱۲۲۰۸۹۰۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *