لمینت دندان محمدرضا گلزار

مدت-زمان-جرم-گیری-دندان-ها
مدت زمان جرم‌گیری دندان
جولای 21, 2021
لمینت دندان سحر قریشی
لمینت دندان سحر قریشی
جولای 25, 2021
نمایش همه
لمینت دندان محمدرضا گلزار

بسیاری از مردم محمدرضا گلزار را به دلیل استعدادهای هنریش تحسین می کنند و برخی دیگر او را به خاطر ظاهر زیبا و دندانهای درخشانش دوست دارند. شما ممکن است شوکه شوید اگر بفهمید که این دندان های زیبا در واقع نتیجه اقدامات زیبایی هستند که گلزار بر روی دندان هایش انجام داده است. اگر شما هم همیشه آرزو داشته اید که دندان هایی به زیبایی گلزار داشته باشید، انجام لمینت دندان می تواند رویای شما را به واقعیت تبدیل کند.

 

راز دندان های سفید و درخشان گلزار

 

لمینت در واقع ورقه های ظریف از جنس چینی هستند که روی دندان های طبیعی چسبانده می شوند و می توانند لبخند زیبایی ایجاد کنند. لمینت ها علاوه بر اینکه کاملاً طبیعی به نظر می رسند، در برابر لکه ها نیز بسیار مقاومند و به همین دلیل گزینه ای مناسب برای بازیگران و افراد مشهور و همچنین برای افراد عادی که ظاهر دندان های طبیعی خود را دوست ندارند، می باشند. افراد مشهور زیادی مانند محمدرضا گلزار از لمینت دندان برای اصلاح طرح لبخند خود استفاده کرده اند.

برای نصب لمینت بر روی دندان ها معمولا سه بار مراجعه به دندانپزشک لازم است. در جلسه اول دندانپزشک درباره هدف شما از انجام دندانپزشکی زیبایی و اینکه آیا لمینت انتخاب خوبی برای کمک به شما در دستیابی به هدف مورد نظرتان است یا خیر، صحبت خواهد کرد. اگر تصمیم بگیرید که لمینت انجام دهید، قرار جلسه دوم گذاشته خواهد شد.

در جلسه دوم، طراحی لبخند جدید شما توسط دندانپزشک نهایی خواهد شد. در این جلسه شما دقیقاً می توانید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید ظاهر خود را تغییر دهید: آیا به دنبال یک تغییر بزرگ هستید یا ظاهری طبیعی تر را ترجیح می دهید؟ سپس دندانپزشک دندان های شما را با تراشیدن مقداری از مینای دندان آماده می کند تا فضای لازم برای نصب لمینت ها فراهم شود. این کار باعث می شود که لمینت ها خیلی حجیم به نظر نرسند و یا برآمدگی هایی ایجاد نکنند که مواد غذایی و باکتری ها را در آن گیر کند و باعث پوسیدگی دندان ها شوند.

تفاوت لمینت و کامپوزیت

پس از آن در آزمایشگاه لمینت های شما ساخته خواهد شد. وقتی لمینت های شما آماده شدند، دندانپزشک تناسب و شکل ظاهری آنها را بررسی خواهد کرد و اگر شما ظاهر لمینت ها را دوست داشته باشید، دندانپزشک آنها را در جای خود نصب خواهد کرد. تمامی این مراحل از شروع تا پایان کمتر از یک ماه طول خواهد کشید.

لمینت ها برخلاف دندان های طبیعی، در برابر لکه های چای و قهوه مقاوم هستند، زیرا از مواد پیشرفته برای ساخت آنها استفاده می شود. لمینت ها می توانند برای رفع تیرگی دندان هایی که در برابر سایر روش های سفید کننده دندان مقاوم هستند، نقش سفید کنندگی را انجام دهند.

 

لمینت اولین انتخاب سلبریتی ها

 

لمینت دندان محمدرضا گلزار

 

داشتن یک لبخند چند میلیونی می تواند برای چهره های مشهور معنای زیادی داشته باشد. به همین دلیل امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از این چهره ها مانند محمدرضا گلزار روی به انجام دندانپزشکی زیبایی و اصلاح طرح لبخند خود آورده اند. در میان انواع خدمات دندانپزشکی زیبایی، لمینت پرطرفدارترین روش در میان سلبریتی ها است و چهار دلیل برای آن وجود دارد:

۱٫      اصلاح دندان های خرد شده با لمینت

مینای دندان سخت ترین بافت بدن انسان است. با این حال، هنوز هم ممکن است آسیب ببیند. ضربات ناشی از افتادن، برخورد با چیزی یا گاز گرفتن یک چیز سخت مانند هسته ذرت بو داده، می تواند دندان شما را خرد کند. این اتفاق ممکن است منجر به مشکلات دیگری مانند عفونت و پوسیدگی دندان نیز گردد. لمینت می تواند جلوی مشکلات ناشی از خرد شدن دندان را گرفته و ظاهر نامناسب دندان های خرد شده را زیبا سازد.

مقایسه لمینت و کامپوزیت ونیر؛ کدام یک برای شما مناسب است؟

۲٫      اصلاح شکاف میان دندان ها با لمینت

در حالی که فاصله بین دندان ها مشکل خاصی ایجاد نمی کند، اما ممکن است فرد ظاهر آن را دوست نداشته باشد. در چنین وضعیتی لمینت می تواند ظاهر دندان های فاصله دار را اصلاح کند.

۳٫      اصلاح شکل دندان ها با لمینت

دندان های ناصاف یا نامنظم یا دندان هایی که بلند و کوتاه هستند و حتی دندانهایی که دارای برجستگی هستند ممکن است ظاهری ناخوشایند داشته باشند و لبخند فرد را نازیبا کنند. لمینت های دندانی می توانند این مشکلات را برطرف کنند. لمینت ها در واقع روشی ساده برای  اصلاح شکل دندان ها هستند؛ زیرا آنها به فرم دهی زیاد تاج دندان ها نیاز ندارند و بسیار محکم و مقاوم می باشند.

۴٫      سفید کردن دندان ها با لمینت

 دندان های طبیعی ممکن است به خاطرغذایی که می خورید یا داروهایی که مصرف می کنید، به راحتی زرد و لکه دار شوند. اگر سفید کردن دندان ها را امتحان کرده اید و هنوز هم احساس می کنید که دندان های شما آن طور که باید نمی درخشند و یا یک دندان آسیب دیده دارید که در زیبایی بقیه دندان هایتان تاثیر منفی گذاشته است، وقت آن رسیده است که لمینت را امتحان کنید.

 

چرا لمینت دندان های گلزار اینقدر طبیعی و زیباست؟

 

دندان محمدرضا گلزار

 

همانطور که گفتیم لمینت دندان پوسته ای نازک است که بر اساس نیاز و رنگ دندان های فرد در آزمایشگاه ساخته می شود. این پوسته ها به منظور تغییر رنگ، شکل، اندازه، طول و بهبود ظاهر دندان ها به سطح جلویی دندان ها متصل می گردد. علاوه بر جنبه زیبایی، عملکرد صحیح لمینت نیز بسیار مهم است و برای این منظور اتصال صحیح و محکم لمینت بر روی دندان های طبیعی نیاز می باشد. اگر دندانپزشک شما در کار خود بسیار خبره و ماهر باشد، مطمئنا شما هم می توانید مانند آقای گلزار صاحب لیمنت هایی با ظاهر طبیعی و زیبا شوید.

متخصص لمینت دندان در سعادت آباد

از طرف دیگر، لمینت ها مانند دندانهای طبیعی فرد و به صورت سفارشی ساخته می شوند، بنابراین اگر توسط یک دندانپزشک حرفه ای این کار صورت گیرد، تشخیص تفاوت بین دندان لمینت شده و دندان طبیعی غیرممکن خواهد بود.

 

دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور، عضو انجمن دندانپزشکان ایران، رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال ۱۳۷۱، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons آمریکا و دارای تجربه ۲۵ سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور هستند. [طرف قرارداد با بانک سامان و بانک تجارت] 🏥 آدرس مطب : سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان بهزاد ، ساختمان ارس ، پلاک۴ ، طبقه۴ 📞 شماره تماس مطب : ۰۲۱۲۲۰۸۹۰۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *