بازیگران ایرانی و خارجی که لمینت دندان انجام داده اند

لبخند هالیوودی
لبخند هالیوودی
جولای 7, 2021
متخصص-ایمپلنت-دندان-سعادت-آباد
متخصص ایمپلنت دندان در سعادت آباد
جولای 9, 2021
نمایش همه
لمینت دندان بازیگران و خواننده های خارجی

وقتی به تام کروز فکر می کنید احتمالا لبخند عالی او با دندان‌های سفید و یکدست، در ذهن شما مجسم می‌شود. شاید تعجب کنید اگر بدانید که این بازیگر بزرگ هالیوود در گذشته این لبخند را نداشته است وآن را مدیون انجام لمینت بر روی دندان‌های خود است. کروز در حرکتی عاقلانه، در اوایل کار خود اقدام به انجام لمینت دندان کرد و بدین ترتیب کسی چهره او با دندان‌های نامرتبش را به یاد ندارد.


داشتن دندان هایی زیبا برای بازیگران، خوانندگان، سیاستمداران و حتی ورزشکاران بسیار مهم است. چهره این افراد نقش مهمی در معروفیت آنها دارد. چه آنها برای پست شهرداری کاندید شوند و چه اینکه بخواهند در یک فیلم سینمایی نقش اصلی را بازی کنند، داشتن یک لبخند به یاد ماندنی و قابل اعتماد در زمینه کاری آنها بسیار مهم است. این افراد اگر دندان‌هایی عالی نداشته باشند، به راحتی نمی‌توانند لبخند بزنند و دندان‌‌هایشان را به بقیه نشان دهند.


زمانی که عکس های قدیمی این افراد مشهور را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که چرا آنها تصمیم به انجام ایمپلنت گرفته‌اند. در اینجا تعدادی از بازیگران ایرانی و خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد که نه تنها ایمپلنت انجام داده اند بلکه در شغلشان از این تصمیم، سود نیز برده‌اند.



تام کروز (بازیگر)

 

دندان های تام کروز


ستاره مجموعه فیلم‌های “ماموریت غیرممکن” و بسیاری از فیلم‌های مشهور دیگر، کار بازیگری را با دندانهای تغییر رنگ یافته و نامرتب آغاز کرد. او برای تبدیل شدن به بازیگری که بتواند مخاطبین را جذب خود کند، به انجام لمینت رو آورد.

لمینت دندان محمدرضا گلزار



شریل کول (خواننده/مجری)

 

دندان های شریل کول


شریل کول یکی از داوران برنامهThe X Factor” ” و یکی از مشهورترین مجریان کشورش است. اما قبل از انجام لمینت، دندان‌های زیبایی نداشت. او در ابتدای شروع به کار خود در یک مسابقه تلویزیونی، دندان هایی بلند و تیز داشت. از زمان پیوستن به برنامه The X Factor، برای لمینت دندان‌هایش اقدام کرد.



زک افرون (بازیگر)

 

دندان های زک افرون


زک افرون قبل از اینکه در فیلم High School Musical بدرخشد، لبخند بسیار زشتی داشت. افرون باید برای انجام لمینت به دندانپزشک مراجعه می‌کرد تا هم از دست دندان‌های ناصاف خود رها شود و هم از دندان‌هایی سفیدتر برخوردار گردد. با دیدن عکس قبل و بعد از لمینت او به نظر میآید که اینکار ارزشش را داشته!



هیلاری داف (بازیگر و خواننده)

 

دندان های هیلاری داف


هنگامی که هیلاری داف ستاره کودک دیزنی بود ، دندانهای کاملاً بی عیب و نقصی داشت ، اما تصمیم به تعویض آنها نداشت تا اینکه در سال ۲۰۰۹ بیشتر به آواز کشید. وی در حالی که در کنسرت بود دندان های خود را بر روی میکروفون تراشید. او تصمیم گرفت به جای اینکه فقط دندان تراش خورده را ثابت کند ، به مجموعه کاملی از روکش ها ارتقا داده و حدس بزند چه؟ لبخند او هرگز بهتر به نظر نمی رسید.



نیکلاس کیج (بازیگر)

 

دندان های نیکلاس کیج

 

نمی‌توان انکار کرد که نیکلاس کیج همیشه یک بازیگر بی‌نظیر بوده است. او برای بازی در فیلمBirdy در سال ۱۹۸۴، دو دندان خود را کشید. اما هنگامی که کیج به سمت نقش های اصلی مرد پیش رفت، دندان های نامرتبش آماده تغییر شکل بود. بدین ترتیب او نیز رو به انجام لمینت آورد. کیج برای بازی در فیلم “ترک لاس وگاس” توانسته اسکار بگیرد.

تفاوت ایمپلنت دندان و لمینت دندان



جورج کلونی (بازیگر)

 

دندان های جورج کلونی

 


یکی از خوش تیپ ترین ستاره های هالیوود، حداقل بخشی از جذابیت خود را مدیون لمینت دندان‌هایش است. جرج کلونی لمینت دندان‌هایش را بعد از بازی در فیلم Facts of Life انجام داد. او جزو افرادی است که وقتی دچار استرس می شود دندان هایش را به هم می‌فشارد و در اثر این کار دندان‌ها خرد می‌شوند، به همین دلیل نیاز به انجام لمینت داشت.



ویکتوریا بکهام (خواننده)

 

دندان های ویکتوریا بکهام

 


ویکتوریا بکهام مشهورترین عضو گروه اسپایس گرلز است. اما ویکتوریا در گذشته دندان‌هایی با فاصله و ناهموار داشته است. بنابراین قبل از این که در اواخر دهه ۱۹۹۰ برای کسب شهرت در خوانندگی اقدام کند، دندان هایش را لمینت کرد.



بن افلک (بازیگر)

 

دندان های بن افلک


بن افلک سال هاست که پای ثابت یکی از ستون های مهم روزنامه های بزرگ است، بنابراین مطمئناً ارزش داشتن یک لبخند خوب را می داند. افلک وقتی جوان بود، دندانهایی نامرتب داشت. افلک چندین عمل دندانپزشکی زیبایی از جمله لمینت انجام داده است تا بتواند به دندان‌هایش جلوه تازه ای ببخشد. همین دندان‌های جدید به او کمک کرد تا نقش‌هایی مانند بتمن را در فیلم آینده “بتمن علیه سوپرمن” بدست آورد.



اکرم محمدی(بازیگر)

 

دندان-های-اکرم-محمدی


خانم اکرم محمدی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۴ با بازی در نمایش “خسیس‌ها” آغاز کرد و تا امروز در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش‌آفرینی کرده‌اند. از جمله افتخارات ایشان دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم در هشتمین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم “مادر” است. چند سالی است که ایشان ۸ دندان جلویی خود را لمینت کرده‌اند تا دندان‎‌هایی سفیدتر داشته باشند.

لمینت دندان سحر قریشی



هادی کاظمی(بازیگر)

 

دندان-های-هادی-کاظمی


هادی کاظمی را به خاطر نقش‌آفرینی‌های به یاد ماندنیش در سریال‌های طنز می‌شناسیم. او بابازی در سریال “شب‌های برره” مهران مدیری معروف شد. او قبل از نصب لیمنت، از بیلچینگ برای روشن کردن رنگ دندان‌هایش استفاده کرد. اما پس از مدتی تصمیم گرفت که از لمینت با رنگی روشن‌تر استفاده نماید و خود را صاحب لبخندی هالیوودی کند.



سودابه بیضایی(بازیگر)

 

دندان-های-سودابه-بیضایی


خانم بیضایی تاکنون در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری بازی کرده است که از جمله آنها می‌توان به فیلم گیس بریده و سریال جابر ابن حیان اشاره کرد. ایشان نیز چند سالی است که دندان‌هایشان را لمینت کرده‌اند و همینطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، در جشنواره کن به دوربین‌ها لبخند هالیوودی زده‌اند.



متین ستوده(بازیگر)

 

دندان-های-متین-ستوده


متین ستوده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که از جمله آثار معروف او سریال “لیسانسه‌ها” می‌باشد. این بازیگر خوش چهره نیز برای اصاح طرح لبخند خود، رو به انجام لمینت سرامیکی آورده است.



امین حیایی(بازیگر)

 

دندان-های-امین-حیایی


امین حیایی بازیگر نام آشنا و دوست‌داشتنی سینمای ایران است که با بازی‌های خاطره‌انگیز خود در فیلم‌های “اخراجی‌ها”، “مهمان مامان” و سریال ” ساخت ایران”، لبخند را بر لبان بسیاری از مردم ایران آورده است. این بازیگر معروف و خوش‌چهره نیز برای داشتن لبخندی هالیوودی، لمینت سرامیکی بر روی دندان‌های خود انجام داده است.

 

دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور، عضو انجمن دندانپزشکان ایران، رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال ۱۳۷۱، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons آمریکا و دارای تجربه ۲۵ سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور هستند. [طرف قرارداد با بانک سامان و بانک تجارت] 🏥 آدرس مطب : سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان بهزاد ، ساختمان ارس ، پلاک۴ ، طبقه۴ 📞 شماره تماس مطب : ۰۲۱۲۲۰۸۹۰۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *