متخصص ایمپلنت دندان در سعادت آباد

لمینت دندان بازیگران و خواننده های خارجی
بازیگران ایرانی و خارجی که لمینت دندان انجام داده اند
جولای 9, 2021
دندان-خرگوشی
دندان خرگوشی
جولای 11, 2021
نمایش همه
متخصص-ایمپلنت-دندان-سعادت-آباد

از آن جایی که انجام ایمپلت دندانی کاری تخصصی و گاها دشوار است و انجام دقیق آن تاثیر بالایی در دوام ایمپلت، کاهش نقاهت بیمار و عوارض جانبی آن دارد. انتخاب یک متخصص ایمپلنت دندان در سعادت آباد که خبره و کار آزموده برای انجام ایمپلنت است، حیاتی به نظر می رسد. از سوی دیگر هیچ کس حاضر نیست زیبایی و سلامت خود را با بی دقتی یا عدم تبحر و یا دانش ناکافی دندان پزشک از دست بدهد.

هم چنین هزینه های ایمپلنت به نسبت بالاست و انجام آن توسط افراد کم تجره و نالایق می تواند منجر به تحمیل هزینه ی مجدد به بیمار شود و حتی گاهی شاید آسیبی که کاشت غیر اصولی ایمپلت توسط افراد نالایق روی فک و لثه بیمار ایجاد می کند. دیگر قابل جبران نبوده و بیمار هرگز نتواند مجددا از ایمپلنت استفاده نماید. پس موارد بالا اهمیت انتخاب دندانپزشک خبره و شایسته را بیش از پیش نشان می دهد.


مهم ترین ویژگی های یک متخصص ایمپلت شایسته 



داشتن تجربه کافی:


در انجام هر کار تجربه و انجام مداوم حرف اول را می زند. یک متخصص ایمپلت خوب سعادت آباد باید حداقل چندین سال تجربه ی کاشت ایمپلت را در کارنامه پزشکی خود داشته باشد و با بیماران متعدد از نظر سنی و شرایط جسمانی مختلف مواجه شده باشد. در این حالت می توان اطمینان حاصل کرد که این دندان پزشک در تمامی شرایط آماده بود و تجربه کافی در کاشت روی افراد متعدد در سنین متفاوت را دارد.


داشتن مراجعین فراوان:

 


قطعا وقتی در کاری بهترین باشید، افراد زیادی از شما استقبال می کنند. کاشت ایمپلنت دندانی نیز از این قاعده مثتثنی نیست. یکی از ویژگی های یک متخصص ایمپلت کارآزموده و مطمئن داشتن بیماران فراوان است. چرا که اگر بیماری به دندان پزشک مراجعه و از کیفیت کار، نحوه ی برخورد و تبحر داندنپزشک راضی باشد. قطعا او را به دیگر افراد نیز معرفی خواهد کرد. بنابراین معمولا دندانپزشکان شایسته و حرفه ای اکثرا مطب های شلوغ و مراجعین زیادی دارند. که در حقیقت توسط بیماران قبلی معرفی شده اند.

ایمپلنت کره ای یا ایمپلنت آمریکایی؟


داشتن مراجعین از سایر دندان پزشکان:


عموما دندان پزشکانی که مراجعین دیگری از دندان پزشکان دیگر دارند.افراد خبره و ماهری هستند. چون قطع به یقین هیچ دندانپزشکی بیمار خود را به یک همکار نالایق یا کم تجربه ارجاع نمی دهد، زیرا وجهه و اعتبار خودش را به نوعی زیر سوال برده است. پس دندانپزشکانی که به طور مکرر مراجعینی از سایر همکاران خود دارند، دارای تبحر و مهارت کافی هستند.


تبحر و توانایی کافی در انجام هر نوع ایمپلنت:


یک متخصص دندان پزشکی باید برای انجام هر نوع ایمپلنت آمادگی داشته و بتواند با تبحر و دقت کافی کاشت را انجام دهد. در دندان پزشکی، دکتر معالج با افراد متفاوت از نظر روحی، جنسیت و موقعیت شغلی روبرو است. یک متخصص ایمپلت سعادت آباد عالی باید بتواند نیاز تمام بیماران خود را به نحو احسن برطرف نماید. مثلا ممکن است بیماری به علت مشغله ی کاری از دندان پزشک بخواهد ایمپلنت یک روزه برایش نصب نماید. یک متخصص خوب باید بتواند درخواست بیمار خود را انجام داده و رضایت او را جلب نماید.


استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه ای:

 



به طور قطع دندانپزشک هر چه قدر هم حاذق و با تجربه باشد در صورت استفاده از مواد نامرغوب و ضعیف یا تجهیزات قدیمی و ناکارآمد نمی تواند کار حرفه ای و اصولی را به بیمار ارائه دهد. بنابراین متخصصان حرفه ای همواره در صدد بهبود تجهیزات و امکانات خود می باشند و در کنار افزایش تبحر و دقت، سعی می کنند از جدیدترین تکنولوژی ها و همکاری با برترین برندهای ایمپلنت در جهان بهره مند شوند.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در ستارخان


مدرک معتبر از دانشگاه شناخته شده:

 

 

 


قطعا داشتن مدرک معتبر دانشگاهی می تواند در انتخاب یک متخصص ایمپلنت کارآمد و خبره بسیار موثر باشد. یک فرد متخصص باید از نظر مدارج علمی در سطوح بالایی قرار داشته باشد و کیفیت دانشگاه تحصیل و اساتید دانشگاهی به طور قطع در بهبود کار یک دندانپزشک و دید علمی او بسیار موثر خواهد بود. پس حتما به این موضوع دقت نماید که متخصص دندانپزشک از کدام دانشگاه موفق به اخذ مدرک تحصیلی شده است.


استفاده از مواد مصرفی و تجهیزات کار عالی:

 


یک دندان پزشک ماهر به این موضوع واقف است که استفاده از مواد جدید، به روز و با کیفیت در کار باعث بهبود عملکرد و هم چنین رضایت مشتریان می شود. بنابراین از مواد درجه یک و کمپانی های معتبر اقدام به خرید می نماید. پس توجه به کیفیت مواد و تجهیزات می تواند خبره بودن یک دندان پزشک را مشخص نماید.


اما یک متخصص ایمپلنت حرفه ای از نظر شخصیتی باید چگونه باشد؟

 


دارای اخلاق خوب و برخورد مناسب:


داشتن برخورد مناسب و دید مثبت به بیمار یک از ویژگی های یک متخصص خبره و با کیفیت است. اخلاق خوب و روی گشاده باعث می شود تا بیمار در حین کار آرامش بیشتری داشته باشد و این آرامش و حس خوب باعث راحت تر بودن کار دندان پزشک و خاطره ی بی نظیر از یک کاشت عالی در ذهن بیمار می شود. بنابراین یک متخصص ایمپلنت حرفه ای، حتما سعی می کند با اخلاق مناسب و روی گشاده با بیمار خود ملاقات داشته باشد.

بهترین زمان کاشت ایمپلنت دندان


وضعیت ظاهری مرتب و توجه به نظافت شخصی:


یک متخصص حرفه ای، حتما بایستی به ظاهر خود توجه نموده و نظافت شخصی را رعایت نماید و از آن جایی که دندان پزشکی شغلی است که با سلامت بیمار ارتباط مستقیم دارد. رعایت بهداشت شخصی برای یک دندان پزشک بسیار مهم است و یک دندان پزشک ماهر حتما به این موضوع توجه ویژه ای دارد.


اعتماد به نفس بالا و خودباوری:


قطعا داشتن اعتماد به نفس و اطمینان کافی از صحت عملکرد در یک دندان پزشک ماهر به وضوح دیده می شود. چنان چه دندان پزشکی فاقد تبحر کافی باشد، نمی تواند در شرایط حساس مدیریت مناسب را انجام دهد و به تبع آن فاقد اعتماد به نفس کافی است. پس حتما در انتخاب دندان پزشک حاذق به این مورد توجه نمایید.


چطور باید یک متخصص حرفه ای در زمینه ی ایمپلنت دندان در سعادت آباد پیدا کنم؟


قطعا یک متخصص حاذق می تواند تجربه ی شیرین کاشت یک ایمپلنت را برای شما رقم بزند. برای انتخاب یک متخصص کاشت عالی، حتما به نکات زیر توجه نمایید.


• میزان اعتبار و اقبال دندان پزشک در زمینه ی کاری خود
• توجه به نظر بیماران گذشته دندان پزشک و میزان رضایت آن ها از کیفیت کار و نحوه ی برخورد و عملکرد دندان پزشک حین کار
• تجربه کاری و تعداد ایمپلنت موفق انجام شده توسط دندان پزشک
• نحوه ی برخورد و ارتباط مناسب دندان پزشک با بیمار و اطلاع رسانی صحیح به بیمار در حین انجام کار
• مناسب بودن قیمت و کیفیت کار ایمپلنت
• استفاده از تجهیزات به روز و مواد با کیفیت در کاشت ایمپلنت
• محیط تمیز و مناسب و اهمیت به بهداشت محیط کار
• داشتن تیم حرفه ای و منظم در مطب و کلینک محل کار دندانپزشک
• ضمانت انجام کار و احساس مسئولیت دندان پزشک بعد از کاشت ایمپلنت
• میزان مهارت دندان پزشک در انجام عمل های پیچیده و شرایط خاص
• اختصاص وقت کافی به بیمار و شنیدن مشکلات و دغدغه های بیمار در طی مراحل درمان

متخصص ایمپلنت دندان در ولنجک


میزان موفقیت کاشت ایمپلنت با انتخاب یک دندان پزشک حاذق در منطقه سعادت آباد چیست؟

 


تبحر و مهارت در یک کار می تواند نتیجه عالی را داشته باشد. همان طور که در بسیاری از کارهای دیگر نیز تبحر حرف اول را می زند در دندان پزشکی نیز تبحر دندان پزشک رکن اساسی است. اگر چه مواد و تجهیزات بروز و معتبر بسیار در کیفیت کار موثر است. اما انجام دقیق و حرفه ای کار توسط یک دنداپزشک می تواند هم طول عمر ایمپلنت را به طور محسوس افزایش دهد و هم میزان آسیب به لثه و استخوان فک را کاهش دهد و روند درمان نیز کوتاه تر کند. پس می توان گفت برای کاشت ایمپلنت یک پزشک حاذق می تواند مهم ترین عامل باشد. پس حتما در هنگام کاشت تلاش کنید، بهترین دندانپزشک را انتخاب نمایید.


آیا انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در منطقه سعادت آباد مستلزم هزینه ی بیشتر است؟


در پاسخ به این سوال باید بگویم اگر شما نزد یک متخصص حرفه ای در سعادت آباد اقدام به کاشت ایمپلنت نمایید. اگر چه ممکن است ظاهرا هزینه ای بیشتر را بپردازید. اما در نهایت این هزینه در دوام ایمپلنت و میزان آسیب کمتر به لثه و فک شما جبران خواهد شد و احتمالا شما دیگر مجبور نیستید در آینده ی نزدیک مجددا به دندان پزشک مراجعه کنید.

از سوی دیگر گاهی هزینه ی بالای کاشت ایمپلنت منجر به سوء تفاهم بیمار می شود. در صورتی که ممکن است هزینه بالاتری که یک دندان پزشک حاذق طلب می کند، صرفا به خاطر دستمزد نباشد. بلکه این هزینه می تواند به علت استفاده از مواد و تجهیزات با کیفیت و برندی باشد که دندان پزشک ماهر در مراحل کاشت استفاده می کند. پس حتما برای جلوگیری از ایجاد چنین سوء تفاهم هایی می توانید از کیفیت و قیمت مواد مورد استفاده توسط دندان پزشک کسب اطلاع نمایید.

آیا می توان برای افراد سیگاری ایمپلنت انجام داد؟

 

خلاصه مطلب

 

یک دندانپزشک حرفه ای را می توان از روی سوابق و نظر بیماران قبلی شناخت. هر چه دندان پزشک حرفه ای تر باشد. قطعا ایمپلنت شما دوام و کیفیت بهتری دارد و کاشت ایمپلنت عوارض کمتری برای شما دارد. بنابراین انتخاب یک متخصص حاذق از منطقه سعادت آباد در این زمینه امری بسیار حیاتی است.

 

دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور، عضو انجمن دندانپزشکان ایران، رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال ۱۳۷۱، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons آمریکا و دارای تجربه ۲۵ سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور هستند. [طرف قرارداد با بانک سامان و بانک تجارت] 🏥 آدرس مطب : سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان بهزاد ، ساختمان ارس ، پلاک۴ ، طبقه۴ 📞 شماره تماس مطب : ۰۲۱۲۲۰۸۹۰۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *