همه چیز درباره ایمپلنت کره‌ای اوستم که قبل از جراحی باید بدانید!

ایمپلنت-کره ای-مگاژن
ایمپلنت کره‌ای مگاژن
ژانویه 14, 2024
بهترین ایمپلنت ساخت کدام کشور است؟
فوریه 20, 2024
نمایش همه
ایمپلنت کره ای اوستم

 

در دهه گذشته استفاده از ایمپلنت‌های دندانی برای درمانی بی‌دندانی، جایگاه بسیار مهمی را به خود اختصاص داده‌اند. شرکت‌های ایرانی و خارجی بسیاری در سراسر جهان نیز، اقدام به ساخت انواع ایمپلنت با ویژگی‌های و کیفیت‌های متفاوت کرده‌اند. بسیاری از افرادی که قصد انجام جراحی کاشت ایمپلنت دارند؛ بابت کیفیت ایمپلنت دندانی خود، دچار نگرانی هستند؛ زیرا استفاده از ایمپلنت دندانی بی‌کیفیت و غیراستاندارد می‌تواند عوارض بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد.

کشور کره نیز، یکی از بهترین کشورهای تولیدکننده انواع ایمپلنت دندانی است. ایمپلنت‌های کره‌ای در ایران به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارند؛ بسیار مورد استقبال پزشکان و بیماران قرار گرفته‌اند. ایمپلنت کره‌ای اوستم نیز، یکی از این برندها است. اگر شما هم می‌خواهید ایمپلنت اوستم را برای درمان بی‌دندانی خود استفاده کنید؛ احتمالاً می‌خواهید بدانید که کیفیت ایمپلنت مارک اوستم چگونه است؟ در ادامه این مطلب به این سؤال پاسخ جامعی خواهیم داد.

با کشور سازنده ایمپلنت برند اوستم (Osstem) آشنا شوید:

برند اوستم محصول کشور کره است که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۵ آغاز کرده است. این برند توانست ظرف مدت‌زمان بسیار کوتاهی، سهم فروش خوبی را در کشورهای دیگر به خود اختصاص دهید. ایمپلنت مارک اوستم، دارای ساختاری بسیار ساده بوده که امکان استفاده راحت و سریع از آن را، برای ترمیم دندان‌ را فراهم کرده است.

قیمت ایمپلنت اوستم باتوجه‌به کیفیت مطلوب آن، بسیار مناسب بوده و به همین علت بسیاری از هم‌وطنان ایرانی ما، از این برند کره‌ای برای ترمیم دندان ازدست‌رفته خود، استفاده می‌کنند.

مزیت استفاده از ایمپلنت ساخت کشور کره چیست؟

کشور کره، یکی از کشورهای شناخته شده در صنعت ساخت ایمپلنت است و برند اوستم، تنها یکی از این برندهاست! برندهای ایمپلنت کره‌ای، دارای ویژگی‌های بسیاری هستند که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت:

۱٫       هزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه در مقایسه با سایر برندهای ایمپلنت آمریکایی، آلمانی، سوئیسی و …

متخصص ایمپلنت دندان در ستارخان

۲٫      طول عمر و ماندگاری بسیار بالا ایمپلنت‌های دندانی ساخت کشور کره

۳٫     ظاهر طبیعی و زیبا ایمپلنت‌های ساخت کره و درنتیجه لبخندی طبیعی

۴٫      امکان تهیه و خرید آسان ایمپلنت و قطعات موردنیاز برای ترمیم احتمالی در ایران (به علت استفاده و تقاضای زیاد بیماران ایرانی)

۵٫     دریافت گواهی استاندارد از سازمان‌های آمریکایی CE و FDA

۶٫    و …

با انواع ایمپلنت کره‌ای مارک اوستم آشنا شوید:

ایمپلنت-اوستم

پروتزهای دندانی برند اوستم، در ۴ سایز متفاوت فیکسچر و مدل‌های مختلف تولید می‌شود. جراح دندان‌پزشک باتوجه‌به ابعاد و پهنای فک هر فرد، یکی از پروتزهای دندانی مناسب را انتخاب و استفاده می‌کند. انواع ایمپلنت برند اوستم عبارت است از:

۱٫      فیکسچر SS ایمپلنت برند اوستم:

استفاده از این نوع از ایمپلنت برند اوستم باعث کاهش طول درمان بیماران خواهد شد.

۲٫     فیکسچر TS ایمپلنت برند اوستم:

بر روی فیکسچر این مدل هیچ شیاری وجود ندارد؛ بنابراین احتمال عفونت لثه در نتیجه ورود مواد غذایی به دندان بسیار ناچیز خواهد شد.

۳٫    فیکسچر MS ایمپلنت برند اوستم:

این مدل فیکسچر باریک بوده و فضای کمی برای کاشت نیاز دارد؛ بنابراین برای ترمیم دندان‌های جلویی فک طراحی شده‌اند.

۴٫      فیکسچر ET ایمپلنت برند اوستم:

در این مدل از فیکسچر، روند طول درمان کاشت دندان بسیار کوتاه‌تر خواهد شد؛ زیرا فیکسچر ET سرعت جوش‌خوردن استخوان فک را افزایش می‌دهد.

چرا باید از ایمپلنت کره‌ای اوستم برای ترمیم دندان خود استفاده کنیم؟

همان‌طور که گفتیم کیفیت ایمپلنت‌های تولید شده در جهان، با یکدیگر متفاوت است؛ به همین علت هر برند باتوجه‌به کیفیت ساخت و کشور سازنده، تقسیم‌بندی می‌شوند. ایمپلنت‌های ساخت کشور کره در مقایسه با ایمپلنت‌های ایرانی یا چینی از کیفیت بالاتری، برخوردار هستند.

بسیاری از دندان‌پزشکان ایرانی ایمپلنت برند اوستم را در مقایسه با بهترین برندهای ایمپلنت اروپایی، از نظر زیبایی و کیفیت برابر دانسته‌اند؛ بنابراین استفاده از این برند برای کاشت دندان، انتخاب مناسبی خواهد بود. از جمله مزایای استفاده از ایمپلنت کره‌ای اوستم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫       طراحی متفاوت برای ساخت اباتمنت و فیکسچر در برند اوستم

۲٫      بهره‌مندی از کانکشن هگز و اکتا

۳٫     بهره‌مندی از سطح sla و rbm

۴٫      بهره‌مندی از فیکسچرهای برد اوستماز سیستم بدون حامل و درنتیجه افزایش زیبایی طبیعی دندان

۵٫     برند اوستم به علت بهره‌مندی از سیستم‌های فاقد پایه، فضای کافی میان دندان‌هایی پایین و بالا ایجاد می‌کند؛ درنتیجه مدت‌زمان انجام جراحی کاشت ایمپلنت، کاهش خواهد یافت.

پاسخ به سؤالات متداول درباره ایمپلنت کره‌ای اوستم:

۱٫      ایمپلنت‌های ساخت کشور کره، در چه جایگاهی در جهان قرار گرفته‌اند؟

همان‌طور که گفتیم کشورهای بسیار زیادی در جهان، تکنولوژی ساخت ایمپلنت را دارند؛ ولی همگی آن‌ها در یک رتبه قرار نگرفته‌اند. اولین جایگاه برای رتبه‌بندی بهترین ایمپلنت در جهان، متعلق به کشور آمریکا است! پس از آن کشورهای اروپایی مانند سوئیس، المان و انگلیس در جایگاه دوم قرار گرفته‌اند. کشورهای آسیایی مانند کره نیز، در جایگاه سوم جهانی تولید ایمپلنت هستند.

۲٫     قیمت ایمپلنت کره‌ای برند اوستم، چقدر است؟

ایمپلنت‌های کره‌ای در مقایسه‌ با ایمپلنت‌های ساخت کشور چین و ایران از کیفیت بالاتری، برخوردار هستند. این ایمپلنت کره‌ای، باتوجه‌به کیفیتی که دارد؛ قیمت بیشتری در مقایسه با برندهای چینی و ایرانی دارد؛ اما به علت کیفیت بالاتر، توجیه اقتصادی دارد.

ایمپلنت‌های ساخت کشورهای اروپایی و آمریکا نیز، باتوجه‌به کیفیت بالاتر و نوسانات نرخ ارز در ایران؛ جزو ایمپلنت‌های گران‌قیمت محسوب می‌شوند. ایمپلنت کره‌ای اوستم، قیمت مناسب‌تری در مقایسه با ایمپلنت‌های امریکایی، سوئیسی و … دارد.

جمع‌بندی:

ایمپلنت کره‌ای اوستم یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که شما می‌توانید برای ترمیم دندان‌های ازدست‌رفته خود داشته باشید. استفاده از ایمپلنت کره‌ای اوستم به علت کیفیت بالا، قیمت مقرون‌به‌‍صرفه و فراوانی در بازار، برای همه بیماران، امکان‌پذیر است.

درصورتی‌که قصد ترمیم دندان‌های ازدست‌رفته خود را دارید؛ ولی هنوز برای انتخاب بهترین برند ایمپلنت، تردید دارید؛ می‌توانید سؤالات خود را می‎‌‌توانید در بخش نظرات این پست از ما بپرسید.

 

دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور، عضو انجمن دندانپزشکان ایران، رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال ۱۳۷۱، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons آمریکا و دارای تجربه ۲۵ سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور هستند. [طرف قرارداد با بانک سامان و بانک تجارت] 🏥 آدرس مطب : سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان بهزاد ، ساختمان ارس ، پلاک۴ ، طبقه۴ 📞 شماره تماس مطب : ۰۲۱۲۲۰۸۹۰۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *