ایمپلنت کره‌ای مگاژن

ایمپلنت بدون خونریزی روش لیزر
آیا ایمپلنت‌های دندانی پوسیده و خراب می‌شوند؟
ژانویه 8, 2024
ایمپلنت کره ای اوستم
همه چیز درباره ایمپلنت کره‌ای اوستم که قبل از جراحی باید بدانید!
ژانویه 14, 2024
نمایش همه
ایمپلنت-کره ای-مگاژن

ایمپلنت یک روش درمانی برای جایگزینی دندان ازدست‌رفته است که به علت کارایی، ماندگاری و زیبایی بالا؛ محبوبیت بسیار زیادی در جهان پیدا کرده است. برندهای بسیار زیادی در جهان نیز، به تولید انواع ایمپلنت با ویژگی‌های متفاوت کرده‌اند. به همین علت یکی از دغدغه‌های بیمارانی که می‌خواهند به کمک روش کاشت ایمپلنت، دندان ازدست‌رفته خود را ترمیم‌کننده؛ یافتن یک برند باکیفیت با قیمت مناسب، شده است. حال این سؤال مطرح است که کدام برند ایمپلنت از کیفیت بالایی برخوردار است؟

 پاسخ به این سؤال اندکی دشوار است؛ زیرا کیفیت یک ایمپلنت به عوامل متعددی بستگی دارد! ولی خبر خوب اینکه ایمپلنت‌های ساخت کشور کره، در مقایسه با ایمپلنت‌های ایرانی از کیفیت بهتری برخوردار هستند؛ همچنین قیمت این ایمپلنت‌ها در مقایسه با ایمپلنت‌های آمریکایی، سوئیسی و…، مناسب‌تر است؛ بنابراین استفاده از ایمپلنت‌های کره‌ای در ایران، محبوبیت بسیار زیادی دارد. ایمپلنت کره‌ای مگاژن نیز، یکی از این ایمپلنت‌هاست!

 در ادامه این مطلب، به معرفی ایمپلنت کره‌ای مگاژن و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

 

 با ایمپلنت مگاژن (Megagen) آشنا شوید:

 ایمپلنت مگاژن فعالیت خود را از سال ۲۰۰۲ آغاز کرد و اکنون در رده یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ایمپلنت در جهان قرار گرفته است. این برند که در زمینه ساخت انواع پروتز دندانی فعالیت می‌کند؛ از یک ماده مخصوص برای تولید پایه دندان‌های مگاژن بهره می‌برد؛ این ماده اولیه باعث بهبود سرعت پیوند استخوان فک با فیکسچر دندان خواهد شد.

 ایمپلنت کره‌ای مگاژن به علت کیفیت بالا توانسته است تا مجوز FDA را کسب نماید؛ همچنین محصولات این برند از تنوع بالایی برخوردار بوده و از روش T.O.P برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود. قیمت ایمپلنت مگاژن نیز، در مقایسه با ایمپلنت‌های آمریکایی و سوئدی بسیار مناسب است.

بهترین برند ایمپلنت آلمانی

 

 چرا باید از ایمپلنت کره‌ای مگاژن استفاده کنیم؟

 در ادامه برای پاسخ به این سؤال، مزیت‌های ایمپلنت کره‌ای Megagen، خواهیم پرداخت. ویژگی‌ها و مزایای ایمپلنت مگاژن عبارت است از:

  1. اعتبار بسیار بالا در میان دندان‌پزشکان جهان
  2. کیفیت بالا و قیمت مناسب پروتزهای دندانی مگاژن
  3. امکان تطابق دندان‌های مگاژن با فک و لثه افراد مختلف؛ به علت ویژگی‌های ساختاری منحصربه‌فرد
  4. درصد بالای موفقیت جراحی کاشت دندان با ایمپلنت مگاژن
  5. تأمین راحت ایمپلنت مگاژن و قطعات آن در ایران (به علت استقبال و استفاده گسترده توسط بیماران(
  6. تأمین راحت ایمپلنت و قطعات مگاژن در خارج از ایران، به علت استفاده سایر کشورها از این برند
  7. ایمپلنت مگاژن دارای ۱۰ سال ضمانت است.
  8. مقاومت بالا و احتمال شکسته‌شدن بسیار ناچیز در دندان ایمپلنت مگاژن
  9. قیمت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه در مقایسه با سایر برندهای مطرح جهانی
  10. بهره‌مندی از طراحیO.P برای ساخت برخی از فیکسچرهای مگاژن

 

 طراحی T.O.P چیست؟

 بعضی از فیکسچرهای برند کره‌ای مگاژن از طراحی T.O.P بهره برده‌اند. عبارت T.O.P در واقع مخفف کلمه‌های Tissue friendly. Operator friendly. Patient friendly است. مفهوم این کلمات این است که این فیکسچر برای بافت دهان، بیمار و پزشک مناسب است.

 ایمپلنت کره‌ای مگاژن این فیکسچرها را به‌نوعی طراحی کرده است تا علاوه بر سهولت در انجام جراحی کاشت ایمپلنت، با بافت لثه و استخوان فک بیمار سازگاری داشته و درنتیجه رضایت بیمار را نیز تأمین کند. این قابلیت از طریق بهبود و ارتقا سطح فیکسچر و کاستن از سطح تنش در استخوان ایجاد شده است. شرکت مگاژن با این روش، قابلیت تهاجمی جراحی کاشت ایمپلنت را کاهش داده و به بهبودی سریع‌تر کمک کرده است.

جراحی ایمپلنت دندان در تهران

 

 انواع فیکسچرهای ایمپلنت برند مگاژن، کدام است؟

 

ایمپلنت-مگاژن

برند مگاژن، فیکسچرهای متفاوتی را متناسب با هر فک و شرایط دندانی تولید می‌کند؛ این فیکسچرها عبارت است از:

 

۱٫      فیکسچر مگاژن مدل Anyridge :

 این فیکسچر مناسب افرادی است که تراکم استخوان پایینی دارند؛ همچنین به علت بلندی فیکسچر، به بهبود پیوند باثبات دندان در استخوان فک، کمک خواهد کرد؛ بنابراین استفاده از این فیکسچر، جراحی کاشت ایمپلنت را برای بیمار و پزشک بسیار ساده‌تر خواهد کرد.

 

۲٫     فیکسچر مگاژن مدل AnyOne :

 این فیکسچر فشار بسیار کمی را به استخوان فک وارد کرده و در نتیجه باعث کاهش مدت‌زمان بهبودی پس از جراحی کاشت دندان خواهد شد.

 

۳٫    فیکسچر مگاژن مدل MinTM :

 اگر به دنبال مقاوم‌ترین ایمپلنت برند مگاژن هستید؛ ایمپلنت مدل MinTM، یکی از مقاوم‌ترین ایمپلنت‌های کره‌ای محسوب می‌شود.

 

۴٫     فیکسچر مگاژن مدل Palatal :

 این فیکسچر برای کاشت در فک بالایی بیمار کاربرد دارد؛ از جمله ویژگی‌های این فیکسچر مگاژن، افزایش استحکام ایمپلنت در فک است.

 

 پاسخ به سؤالات متداول درباره ایمپلنت کره‌ای مگاژن:

  1. آیا همه افرادی که اقدام به کاشت دندان ایمپلنت می‌کنند؛ به درمان‌های جانبی نیاز دارند؟

 خیر؛ بیشتر افراد متقاضی کاشت ایمپلنت نیازی به انجام درمان‌های جانبی نخواهند داشت؛ بدیهی است در این صورت هزینه درمان برای آن‌ها افزایش پیدا نخواهد کرد.

 

  1. برای کاشت دندان ایمپلنت کره‌ای مگاژن، به کجا مراجعه کنیم؟

 خوشبختانه بسیاری از جراحان دندان‌پزشک، از ایمپلنت مگاژن برای درمان بیماران خود استفاده می‌کنند. یکی از بهترین دندان‌پزشکان کاشت ایمپلنت در ایران؛ (درمانگاه…)، به نشانی (…) است.

 

  1. طول عمر ایمپلنت کره‌ای مگاژن، چقدر است؟
آیا ایمپلنت دندان باعث بوی بد دهان می شود ؟

 طول عمر و ماندگاری ایمپلنت مگاژن به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل میزان مهارت و تبحر جراح دندان‌پزشک شماست! همچنین نحوه مراقبت صحیح شما از دندان ایمپلنت می‌تواند بر طول عمر و ماندگاری ایمپلنت مگاژن، تأثیرگذار باشد.

 

  1. محصولات کمپانی مگاژن شامل چه مواردی است؟

 شرکت مگاژن علاوه بر تولید فیکسچرهای باکیفیت، به تولید انواع کیت سینوس لیفت و کیت جراحی می‌پردازد. استفاده از کیت جراحی مگاژن به علت کیفیت بالایی که دارد؛ روند انجام کاشت جراحی را آسان‌تر و درمان بیمار را دقیق‌تر می‌کند. کیت سینوس لیفت مگاژن نیز، برای بیمارانی با شرایط خاص کاربرد دارد.

 

 جمع‌بندی:

 همان‌طور که می‌دانید هزینه کاشت دندان ایمپلنت بسیار بالا است؛ همین عامل، یکی از دلایل بسیاری از افراد برای صرف‌نظرکردن از کاشت دندان ایمپلنت شده است. استفاده از ایمپلنت‌های کره‌ای باکیفیت می‌تواند تا حد زیادی هزینه‌های درمان ایمپلنت برای بیماران را، کاهش دهد. ایمپلنت کره‌ای مگاژن نیز، یکی از این برندهای کره‌ای است که در این مطلب به معرفی کامل آن پرداختیم.

شما ایمپلنت ساخت کدام کشور را ترجیح می‌دهید؟

 

دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور، عضو انجمن دندانپزشکان ایران، رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال ۱۳۷۱، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons آمریکا و دارای تجربه ۲۵ سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور هستند. [طرف قرارداد با بانک سامان و بانک تجارت] 🏥 آدرس مطب : سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان بهزاد ، ساختمان ارس ، پلاک۴ ، طبقه۴ 📞 شماره تماس مطب : ۰۲۱۲۲۰۸۹۰۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *