آخرین پیشرفت های دندانپزشکی ایمپلنت در تهران

مقایسه ی دندان پزشک با متخصص ایمپلنت
چگونه از ایمپلنت های دندانی خود مراقبت کنیم؛ نکاتی از دکتر موفق فولادگر
سپتامبر 25, 2023
لمینت دندان دکتر فولادگر
چرا روز به روز بیشتر مردم لمینت را انتخاب می کنند
اکتبر 4, 2023
نمایش همه
ایمپلنت توسط دکتر فولادگر

دندانپزشکی ایمپلنت در سال‌های اخیر مسیر طولانی را طی کرده است و همچنان در حال تکامل است. در تهران، پیشرفت‌ها در این زمینه، گزینه‌های بیشتر و نتایج بهتری را برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته در اختیار بیماران قرار داده است. از مواد گرفته تا تکنیک‌ها، این مقاله آخرین پیشرفت‌ها در دندانپزشکی ایمپلنت در تهران و همچنین مزایایی که به بیماران ارائه می‌دهد را بررسی می‌کند.

 

در بخش های زیر، شاهد پیشرفت تکنولوژی به طرز چشمگیری بوده ایم : 

  • مواد مورد استفاده در دندانپزشکی ایمپلنت
  • تکنیک های جراحی پیشرفته
  • طراحی ایمپلنت بهبود یافته
  • برنامه ریزی ایمپلنت دیجیتال
  • نتایج بهتر با ایمپلنت دندانپزشکی

 

از دست دادن یک یا چند دندان می تواند تاثیر قابل توجهی بر سلامت دهان و دندان و عزت نفس فرد داشته باشد. دندانپزشکی ایمپلنت راه حلی برای دندان های از دست رفته ارائه می دهد که هم کاربردی و هم زیبایی است. در تهران، دندانپزشکی ایمپلنت در سال‌های اخیر پیشرفت قابل‌توجهی داشته است و گزینه‌های بیشتری را در اختیار بیماران قرار می‌دهد و نتایج بهتری را ارائه می‌دهد.

 

مواد مورد استفاده در دندانپزشکی ایمپلنت:

دندانپزشکی ایمپلنت پیشرفت هایی را در مواد مورد استفاده برای ایمپلنت ها مانند تیتانیوم و زیرکونیا مشاهده کرده است. این مواد زیست سازگار هستند و استحکام و پایداری ایمپلنت را فراهم می کنند. به ویژه زیرکونیا به دلیل استحکام، دوام و ظاهر زیبایی که دارد یک انتخاب محبوب است.

 

تکنیک های جراحی پیشرفته:

تکنیک های جراحی در دندانپزشکی ایمپلنت در تهران نیز پیشرفت کرده است. یکی از جدیدترین تکنیک ها جراحی بدون فلپ با حداقل تهاجم است که نیاز به بخیه را کاهش می دهد و زمان بهبودی را کوتاه می کند. تکنیک دیگر استفاده از جراحی با هدایت کامپیوتری است که باعث افزایش دقت و کاهش خطر عوارض می شود.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان

 

طراحی ایمپلنت بهبود یافته:

طراحی ایمپلنت های دندانی به طور قابل توجهی بهبود یافته است و امکان تناسب ایمن تر و پایدارتر را فراهم می کند. جدیدترین طرح‌ها گزینه‌های بیشتری مانند انتخاب بین ایمپلنت‌های سنتی و مینی را برای بیماران ارائه می‌دهند.

 

برنامه ریزی ایمپلنت دیجیتال:

برنامه ریزی ایمپلنت دیجیتال فناوری جدیدی است که به دندانپزشکان امکان می دهد ایمپلنت ها را با دقت بیشتری برنامه ریزی و قرار دهند. این فناوری همراه با تصویربرداری سه بعدی استفاده می شود که نمای دقیقی از فک و دهان بیمار ارائه می دهد. در تهران، برنامه ریزی ایمپلنت دیجیتال به یک انتخاب محبوب برای بیمارانی تبدیل شده است که خواهان نتیجه دقیق تر و قابل پیش بینی هستند.

 

نتایج بهتر با ایمپلنت دندانپزشکی:

با آخرین پیشرفت ها در دندانپزشکی ایمپلنت در تهران، بیماران می توانند انتظار نتایج بهتر و درصد موفقیت بالاتری داشته باشند. این پیشرفت‌ها به بیماران تناسب مطمئن‌تر و پایدارتر و همچنین روند بهبودی سریع‌تر و راحت‌تر را ارائه می‌کنند.

 

نتیجه:

دندانپزشکی ایمپلنت در سال‌های اخیر مسیر طولانی را طی کرده است و در تهران، بیماران می‌توانند انتظار آخرین پیشرفت‌ها در مواد، تکنیک‌ها و فناوری را داشته باشند. از برنامه ریزی ایمپلنت دیجیتال تا جراحی کم تهاجمی، این پیشرفت ها نتایج بهتر و تجربه کلی بهتری را به بیماران ارائه می دهد. اگر قصد کاشت ایمپلنت دندان در تهران را دارید، حتما با یک دندانپزشک متخصص ایمپلنت مانند دکتر فولادگر مشورت کنید تا راه حل مناسب برای نیازهای خود را بیابید.

 

دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور، عضو انجمن دندانپزشکان ایران، رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال ۱۳۷۱، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons آمریکا و دارای تجربه ۲۵ سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور هستند. [طرف قرارداد با بانک سامان و بانک تجارت] 🏥 آدرس مطب : سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان بهزاد ، ساختمان ارس ، پلاک۴ ، طبقه۴ 📞 شماره تماس مطب : ۰۲۱۲۲۰۸۹۰۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *