بهترین برند ایمپلنت کره ای

ایمپلنت اشترومن سوئیس
آیا ایمپلنت اشترومن، بهترین نوع ایمپلنت در ایران است؟
ژوئن 4, 2023
بهترین برند ایمپلنت آلمانی
بهترین برند ایمپلنت آلمانی
ژوئن 10, 2023
نمایش همه
بهترین برند ایمپلنت کره ای

امروزه اغلب مردم با واژه ایمپلنت آشنا هستند اما بیشترین اطلاعاتی که در این زمینه دارند این است که برای درمان دندان های از بین رفته و یا پر کردن محل دندان های افتاده مورد استفاده قرار می گیرد. البته اطلاعات برخی دیگر تنها به کاربرد زیبایی شناختی و بهبود طرح لبخند با استفاده از ایمپلنت محدود می شود.

باید گفت تمام این اطلاعات درست هستند به شرطی که فردی که تصمیم به ایمپلنت کردن دندان های خود گرفته است، اطلاعاتی کامل تر نیز در مورد آن کسب نماید. یکی از مواردی که باید به دنبال آن باشد، شناخت انواع برندهای ایمپلنت و کشورهای سازنده آن است. زیرا با توجه به کشور سازنده و برند های تولید کننده ایمپلنت دندان، قیمت و کیفیت آن متفاوت خواهد بود.

از میان انواع برند های موجود در دنیا، کشور کره، یکی از تولید کنندگان ایمپلنت است که این محصول را با کیفیتی قابل قبول و ماندگاری بالا و با قیمتی مناسب تر از سایر انواع برندها، تولید و روانه بازار می سازد.

چنانچه به دنبال یافتن ایمپلنتی با کیفیت و مقرون به صرفه هستید با ما همراه باشید زیرا در این مقاله قصد داریم تا بهترین برند ایمپلنت کره ای را مورد بررسی قرار داده و بیشتر با آن آشنا شویم.

  

ایمپلنت های کره ای

 

ایمپلنت کره ای اوستم

 

با وجود استفاده گسترده دندانپزشکان ایرانی از انواع ایمپلنت تولید شده در برند های مختلف متعلق به ۵ کشور مطرح دنیا، ایمپلنت های کره ای توانسته اند جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهند. اگرچه چند کشور آسیایی در زمینه تولید ایمپلنت فعالیت می کنند اما کیفیت تولیدات برند های کره ای، موجب شده است تا این محصولات، به نوعی بازار ایمپلنت آسیا را در دست داشته باشند.

متخصص ایمپلنت دندان در شهرک غرب

اما ممکن است این سوال نیز برای شما پیش بیاید که کدام برند ایمپلنت کره ای نسبت به بقیه بهتر و با کیفیت تر است. برندهای کره ای متعددی در حال تولید انواع ایمپلنت و عرضه آن به بازار هستند که برخی از معروف ترین و پرکاربرد ترین آنها عبارتند از:

 

  • اوستم (osstem): یکی از اولین و معروف ترین برند های تولید کننده ایمپلنت در کره است که از نظر ظاهری، ساختار و عملکرد، بسیار مشابه دندان طبیعی بوده و در انواع مختلف تولید می شود. به همین دلیل استفاده از آن برای افراد مختلف امکان پذیر است.
    ضمانت ۱۰ ساله ایمپلنت های این برند موجب شده است تا دندان پزشکان با اطمینان خاطر بیشتری از آن استفاده کنند. اما ذکر این نکته نیز لازم است که ایمپلنت های osstem در مقایسه با سایر ایمپلنت های کره ای، دارای قیمت بیشتری هستند.

 

  • دنتیوم (Dentium): ایمپلنت های تولید شده در برند دنتیوم که با نام تجاری ایمپلنتیوم نیز در بازار به فروش می رسند، یکی از انواع ایمپلنت کره ای است که استفاده گسترده ای، به ویژه در ایران دارد. یکی از دلایل محبوبیت این برند، تولید انواع ایمپلنت برای مشکلات و مصارف گوناگون است.

 

  • نئو بایوتک (new biotech): ایمپلنت های تولید شده در این برند که در دسته ایمپلنت های میان رده و قیمت متوسط قرار می گیرد، با نام تجاری CMI نیز شناخته می شود. میان رده بودن محصولات این برند دلیل بی کیفیت بودن آن ها نیست و تمام ایمپلنت های تولیدی این برند را می توان به عنوان یکی از انواع با کیفیت و بادوام معرفی نمود.
ایمپلنت بدون جراحی

 

  • دیو (DIO): محصولات تولید شده در این برند، از نظر کیفیت و قیمت در ردیف دوم ایمپلنت های کره ای و پس از برند اوستم قرار دارد. ایمپلنت های برند دیو نیز دارای ضمانت ۱۰ ساله بوده و همین مزیت یکی از دلایلی است که تمایل و تقاضا برای استفاده از این نوع از ایمپلنت های کره ای بالا باشد.

 

  • مگاژن (megagen): اگر به دنبال ایمپلنتی هستید که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و مطابق با آخرین تغییرات و دستاوردهای علمی این حوزه طراحی و تولید شده باشد، مگاژن می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد. محصولات این برند مطابق با تمامی استاندارهای بین المللی تولید شده و کیفیت و دوام آن از سوی سازمان بهداشت جهانی تایید شده است.
    انواع ایمپلنت های تولید شده در برند مگاژن دارای طراحی های خاص و منحصر به فردی بوده و حتی برای افرادی که قادر به استفاده از ایمپلنت های دیگر نیستند، پیشنهادی عالی و مناسب از سوی دندان پزشکان است. ایمپلنت مگاژن نیز با ضمانت ۱۰ ساله ارائه شده و کیفیت، دوام و ماندگاری بسیار بالایی داشته و در دسته ایمپلنت های بسیار مقاوم دسته بندی می شود.

 

  • بایوتم (bio theme): این برند از سال ۲۰۱۲ تا کنون در کشور کره مشغول تولید و توزیع ۴ نوع ایمپلنت پرکاربرد در سراسر جهان بوده و در لیست بهترین برند های کره ای تولید کننده ایمپلنت قرار دارد.

 

  • سون مدیکس (cis): ایمپلنت های تولید شده در برند cis دارای تاییدیه سازمان بهداشت جهانی (FDA) و CE بوده و یکی از بادوام ترین، باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات ایمپلنت موجود در بازار به شمار می روند. محصولات این برند با ضمانت نامه ۲ ساله به مشتریان ارائه می شوند.
برند های معتبر سازنده ی ایمپلنت در جهان کدامند؟

 

  • دنتیس (dentis): ایمپلنت های تولید شده در این برند دارای کیفیت متوسط بوده و در سال های ابتدایی ورود به بازار ایمپلنت، مشکلاتی از نظر کیفیت و ساختار و دوام داشتند. اما امروزه، تولید کنندگان این کمپانی توانسته اند با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در طراحی و تولید، کیفیت محصولات خود را افزایش داده و رضایت بیشتر مشتریان را جلب نمایند.

 

  • یوفیت (Ufit): آخرین برند کره ای تولید کننده ایمپلنت که قصد معرفی آن را داریم، برند یوفیت است که توانسته است با حل یکی از مشکلات اساسی در ساختار ایمپلنت ها، جایگاه ویژه ای را در این حوزه به خود اختصاص دهد.
    یکی از مشکلات اساسی انواع ایمپلنت ها، وجود حفره هایی میان پایه ایمپلنت و اباتمنت متصل شده بر روی آن هستند. این حفره ها و روزنه ها به مرور زمان و بر اثر جویدن و استفاده از دندان، سبب ایجاد فاصله میان این دو ساختار و در نتیجه کاهش ماندگاری ایمپلنت می شوند.

 

طراحان و تولید کنندگان برند یوفیت توانسته اند با استفاده از دو سطح صاف و شیاردار در تولید اباتمنت خاص این برند، چنین حفره هایی را در حد فاصل پایه و تاج ایمپلنت از بین ببرند. عملکرد الاستیکی قسمت شیاردار اباتمنت در ایمپلنت های برند یوفیت موجب می شود تا فشارهای ناشی از جویدن، در اثر گذشت زمان، باعث ایجاد فاصله نشود. به این ترتیب دوام و پایداری این نوع از ایمپلنت ها بسیار بالاتر خواهد بود.

 

مزایا و معایت ایمپلنت کره ای

 

ایمپلنت بدون خونریزی روش لیزر

 

تمام محصولاتی که در حوزه پزشکی و برای جایگزینی با نمونه طبیعی آنها تولید می شوند در کنار مزایای خود، دارای معایبی نیز هستند. ایمپلنت ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اطلاع از مزایا و معایب آنها در کنار یکدیگر لازم و ضروری است. در ابتدا به بررسی مزایای ایمپلنت های کره ای و سپس به ذکر معایب آن خواهیم پرداخت.

متخصص ایمپلنت دندان در سعادت آباد

مزایای انواع ایمپلنت کره ای عبارتند از:

  • قیمت مناسب
  • کیفیت خوب
  • در دسترس بودن
  • ظاهر طبیعی

 

اما در مورد معایب ایمپلنت های کره ای باید گفت که این نوع از ایمپلنت ها با کیفیتی خوب و قابل قبول تولید می شوند اما در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت پایین تر نسبت به انواع سوئیسی
  • دوام کمتر در مقایسه با ایمپلنت های تولید شده در کشورهای اروپایی

 

دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور، عضو انجمن دندانپزشکان ایران، رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال ۱۳۷۱، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons آمریکا و دارای تجربه ۲۵ سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور هستند. [طرف قرارداد با بانک سامان و بانک تجارت] 🏥 آدرس مطب : سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان بهزاد ، ساختمان ارس ، پلاک۴ ، طبقه۴ 📞 شماره تماس مطب : ۰۲۱۲۲۰۸۹۰۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *