با بهترین برند ایمپلنت ایتالیایی موجود در بازار ایران آشنا شوید!

بهترین-برند-ایمپلنت-اسپانیایی
بهترین برند ایمپلنت اسپانیایی در ایران چیست و چه مزایایی دارد؟
اکتبر 29, 2023
ایمپلنت-چینی
ایمپلنت چینی؛ استاندارد یا غیر استاندارد؟
نوامبر 25, 2023
نمایش همه
بهترین-برند-ایمپلنت-ایتالیایی

بهترین روش درمان دندان ازدست‌رفته؛ استفاده از روش کاشت ایمپلنت دندانی است؛ به همین علت در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران، به تولید انواع ایمپلنت دندانی باکیفیت‌های مختلف می‌پردازند. کشور ایتالیا نیز، یکی از تولیدکنندگان ایمپلنت است که در ادامه این مطلب، به معرفی بهترین برند ایمپلنت ایتالیایی خواهیم پرداخت.

ممکن است که شما تاکنون برخلاف ایمپلنت‌های سوئیسی، کره‌ای و … نام برند ایمپلنت ایتالیایی به گوشتان نخورده باشد؛ ولی باید بدانید که صنعت ایمپلنت‌سازی کشور ایتالیا، در این صنعت حرفی برای گفتن دارد!

درصورتی‌که به دنبال یافتن بهترین برند ایمپلنت در ایران هستید؛ توصیه می‌کنیم مقاله آیا ایمپلنت اشترومن، بهترین نوع ایمپلنت در ایران است؟ را نیز مطالعه کنید.

هزینه کاشت ایمپلنت ایتالیایی، چقدر است؟

یکی از اولین و مهم‌ترین فاکتورهایی که در انتخاب برند ایمپلنت تأثیرگذار است؛ قیمت ایمپلنت ایتالیایی است! هزینه کاشت ایمپلنت نیز، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  1. میزان دستمزد جراح دندان‌پزشکی که به میزان مهارت و تجربه پزشک بستگی دارد.
  2. شرایط فک و دندان (درصورتی‌که نیاز به درمان‌هایی مانند پیوند استخوان و… باشد؛ هزینه کاشت دندان ایمپلنت بیشتر خواهد شد.)
  3. قیمت ایمپلنت باتوجه‌به کیفیت و کشور تولیدکننده
  4. تعداد واحد دندان ایمپلنت موردنیاز
  5. سایز، ابعاد و نوع دندانی که باید کاشته شود
  6. روش نصب روکش و پایه ایمپلنت به یکدیگر
  7. نوع بیمه خدمات درمانی و مرکز درمانی که به آن مراجعه می‌کنید.

نکته: ایمپلنت‌های خارجی از ایمپلنت ایرانی قیمت بیشتری دارد؛ این قیمت بالاتر دلیلی بر کیفیت بیشتر ایمپلنت خارجی نمی‌باشد؛ بلکه به‌خاطر هزینه‌های مربوط به واردات و نرخ ارز در کشور است.

بهترین برند ایمپلنت اسپانیایی در ایران چیست و چه مزایایی دارد؟

کشور ایتالیا، برندهای مختلف با قیمت‌گذاری‌های متفاوت دارد؛ به‌صورت میانگین، قیمت ایمپلنت ایتالیایی از ۸ الی ۱۲ میلیون تومان، متغیر است. همچنین لازم به ذکر است قیمت بیشتر ایمپلنت ایتالیایی، باتوجه‌به میزان کیفیتی که دریافت می‌کنید؛ کاملاً ارزش خرید را دارد.

با انواع ایمپلنت ایتالیایی آشنا شوید!

بدیهی است که هرچه میزان کیفیت ایمپلنت دندانی که استفاده می‌کنید، بیشتر باشد؛ احتمال موفقیت جراحی و طول عمر و ماندگاری درمان ایمپلنت نیز، بیشتر خواهد شد. کیفیت ایمپلنت دندان ایتالیایی نیز، با یکدیگر متفاوت است؛ بنابراین در ادامه این مطلب، به معرفی بهترین برند ایمپلنت ایتالیایی خواهیم پرداخت.

۱٫      ایمپلنت ایتالیایی برند Geass:

برند ایمپلنت جیاس، با ۳۰ سال سابقه فعالیت در صنعت ایمپلنت‌سازی کشور ایتالیا، موفق به دریافت مجوز CE برای محصولاتش شده است. این برند با دانشگاه‌های مهم کشور ایتالیا در همکاری بوده و کیفیت بالای خود را مدیون استفاده از علم روز دنیا است.

۲٫     ایمپلنت ایتالیایی برند JDental Care:

برند ایمپلنت ایتالیایی JDental Care ، فعالیت رسمی خود را از سال ۲۰۰۶ کرده است و تاکنون موفق به دریافت مجوزهای رسمی مانند CE و FDA شده است. محصولات این برند برای شرایط‌های مختلف درمان کاملاً مناسب بوده و انواع متنوع فیکسچرها را، تولید می‌کند.

۳٫    ایمپلنت ایتالیایی برند Sweden and Martina:

شرکت ایمپلنت‌سازی مارتینا، یک برند خصوصی متعلق به خانواده مارتینا در ایتالیا است که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۲، آغاز کرده است. این برند توانسته استاندارد CE را برای محصولاتش کسب نماید. از جمله مزایای استفاده از برند ایمپلنت ایتالیایی مارتینا، می‌توان به تنوع بسیار بالا در تولید انواع فیکسچر متناسب با شرایط‌های مختلف دهانی بیمار، اشاره کرد.

طول عمر ایمپلنت دندان

۴٫     ایمپلنت ایتالیایی برند SRL ITALIA LEADER:

این برند برای تولید محصولات خود از تکنولوژی نانو و لیزر استفاده می‌کند؛ بنابراین اگر به دنبال یک ایمپلنت باکیفیت و با ظاهری کاملاً مشابه دندان طبیعی هستید؛ این ایمپلنت برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

طول عمر ایمپلنت دندان ساخت ایتالیا، چقدر است؟

میزان ماندگاری و طول عمر ایمپلنت در دندان، امر بسیار مهمی است که در زمان انتخاب بهترین برند ایمپلنت باید به آن توجه کرد. به طور متوسط عوامل زیر بر میزان طول عمر ایمپلنت تأثیرگذار است:

  1. میزان تبحر جراح دندان‌پزشک
  2. میزان کیفیت مواد اولیه و روش تولید ایمپلنت که از آن استفاده می‌کنید.
  3. توجه به مراقبت‌های اصولی پس از کاشت دندان ایمپلنت

ازآنجایی‌که یکی از فاکتورهای مهم برای میزان ماندگاری ایمپلنت دندان، کیفیت ایمپلنت است؛ ایمپلنت‌های ایتالیایی به علت کیفیت مطلوب، جزو دسته ایمپلنت‌هایی با طول عمر بالا، قرار می‌گیرند.

البته لازم به ذکر است که تشخیص میزان کیفیت ایمپلنت، تنها به عهده دندان‌پزشک ماهر است؛ بنابراین بهتر است به دندان‌پزشک خود اعتماد کنید؛ زیرا یک پزشک باسابقه، عملکرد و میزان مهارت خود را با استفاده از جنس نامرغوب، زیر سؤال نخواهد برد!

چرا باید از برند ایمپلنت ایتالیایی استفاده کنیم؟ / مزایای استفاده از ایمپلنت ایتالیایی چیست؟

بدیهی است که هر محصول دارای مزایا و معایبی است؛ ایمپلنت ساخت کشور ایتالیا نیز، از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. از جمله مزیت‌های استفاده از برند ایمپلنت ایتالیایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طول عمر و ماندگاری بالا
  2. ارزش خرید متناسب باکیفیت ایمپلنت
  3. درصد موفقیت بالا کاشت ایمپلنت‌های ایتالیایی
  4. ظاهری مشابه دندان‌های طبیعی
  5. افزایش اعتماد‌به‌نفس با ترمیم طرح لبخند
  6. عدم تغییر رنگ دندان تا سالیان سال
  7. استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در روند طراحی و تولید ایمپلنت
  8. قیمت متناسب باکیفیت در ایمپلنت برند ایتالیایی
  9. امکان استفاده برای تمام شرایط دندانی به علت تنوع بالای محصولات
آیا می توان برای افراد سیگاری ایمپلنت انجام داد؟

توجه: لازم به ذکر است که این مزایا، تنها برای ایمپلنت‌های ایتالیایی باکیفیت و اصل صدق خواهد کرد.

معایب استفاده از ایمپلنت ساخت کشور ایتالیا چیست؟

یکی دیگر از معایب کاشت ایمپلنت ایتالیایی، می‌توان به عدم دسترسی ساده و گسترده به برند ایمپلنت ایتالیایی، اشاره کرد. علت این عدم سهولت دسترسی، عدم شناخت مردم از میزان کیفیت ایمپلنت‌های ساخت ایتالیا است! این مورد زمانی که به هر علتی شما نیاز به تعویض قطعه‌ای از ایمپلنت داشته باشید؛ اهمیت خود را نشان خواهد داد.

مقایسه ایمپلنت ایتالیایی با سایر ایمپلنت‌ها:

همان‌طور که در ابتدا گفتیم، برندهای بسیار زیاد و متنوعی در سراسر جهان در زمینه طراحی و تولید ایمپلنت فعالیت می‌کنند. به همین علت قصد داریم در ادامه این مطلب، به مقایسه ایمپلنت ایتالیایی با صنعت ایمپلنت‌سازی کشورهای کره، آمریکا و سوئیس بپردازیم.

۱٫      مقایسه ایمپلنت ایتالیایی با سایر رقبا از نظر قیمت:

ایمپلنت ایتالیایی از ایمپلنت کره‌ای گران‌تر ولی از ایمپلنت‌های آمریکایی و سوئیسی ارزان‌تر است.

۲٫     مقایسه ایمپلنت ایتالیایی با سایر رقبا از نظر کیفیت:

اگر بخواهیم کیفیت بهترین ایمپلنت ایتالیایی را با بهترین ایمپلنت آمریکایی و سوئیسی مقایسه کنیم؛ باید بگوییم که برندهای آمریکایی و سوئیسی کیفیت بیشتری دارند. اما کیفیت ایمپلنت‌های کره‌ای و ایمپلنت‌های ایتالیایی بسیار به یکدیگر نزدیک بوده و کیفیت تنها بسته به نوع برندی که انتخاب کنید؛ قابل‌تعیین خواهد بود.

۳٫    مقایسه ایمپلنت ایتالیایی با سایر رقبا از نظر محبوبیت:

ایمپلنت‌های ایتالیایی در مقایسه با ایمپلنت‌های کره‌ای، سوئیسی و آمریکایی از شهرت کمتری برخوردار هستند.

پس از کاشت ایمپلنت دندان ایتالیایی، چه مراقبت‌هایی باید انجام دهیم؟

حتی اگر شما از بهترین برند ایمپلنت ایتالیایی برای درمان خود استفاده کنید؛ توجه به مراقبت‌های پس از جراحی تأثیر مستقیمی بر طول عمر و ماندگاری آن خواهد داشت. مراقبت‌های پس از جراحی ایمپلنت عبارت است از:

  1. مراجعه دوره‌ای به دندان‌پزشک عمومی برای انجام چکاپ (هر ۶ ماه یا سالی یکبار)
  2. توجه به رعایت بهداشت دهان و دندان (نخ دندان، مسواک، دهان‌شویه، واتر ژل و مسواک بین‌دندانی)
  3. عدم مصرف سیگار و دخانیات (مخصوصاً قبل و بعد از جراحی)
  4. در صورت ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند دیابت، کنترل بیماری و مشورت با پزشک قبل از کاشت ایمپلنت
  5. عدم مصرف خوراکی‌های چسبناک، قندی و دارای رنگ‌دانه مانند تافی، قهوه و نوشابه
ایمپلنت بدون جراحی

پاسخ به سؤالات متداول درباره ایمپلنت‌های ایتالیایی:

  1. آیا امکان استفاده از برند ایمپلنت ایتالیایی در ایران، وجود دارد؟

بله؛ تمام برندهای ایمپلنت ایتالیایی نام‌برده شده در این مطلب، دارای نمایندگی رسمی در کشور ایران هستند.

به علت تفاوت کیفیت در ایمپلنت‌های ایتالیایی، مهم‌ترین نکته برای استفاده از ایمپلنت‌های ساخت ایتالیا، این است که حتماً آن را از کلینیک‌ها و نمایندگی‌های معتبر تهیه نمایید.

  1. چه کسانی واجد شرایط استفاده از ایمپلنت ایتالیایی هستند؟

تمام افرادی که قصد دارند از کیفیت خوب در کنار هزینه مقرون‌به‌صرفه استفاده کنند؛ استفاده از برند ایمپلنت ایتالیایی برای آن‌ها مناسب خواهد بود. اگر شما شرایط زیر را داشته باشید؛ یعنی استفاده از برند ایمپلنت ایتالیایی برای شما مناسب است:

  1. وضعیت مالی مناسب
  2. نیاز به ترمیم دندان‌های آسیاب
  3. اهمیت به میزان ماندگاری و طول عمر دندان
  4. اهمیت به‌ظاهر طبیعی ایمپلنت با دندان‌های طبیعی
  5. نیاز به ترمیم طرح لبخند
  6. آیا کیفیت ایمپلنت ایتالیایی، بالا است؟

ایمپلنت‌های تولید شده در کشور ایتالیا، مانند ایمپلنت‌های هر کشور دیگری؛ دارای انواع مختلف و کیفیت‌های متفاوتی هستند. برای پاسخ به این سؤال باید بگوییم که کیفیت ایمپلنت شما، تنها به برند و اصالت آن بستگی دارد.

  1. چطور بهترین برند ایمپلنت ایتالیایی را انتخاب کنیم؟

بهترین روش برای انتخاب بهترین برند ایمپلنت ایتالیایی، کمک‌گرفتن از یک پزشک متخصص است. همچنین شما می‌توانید قبل از اقدام به کاشت دندان ایمپلنت، درباره برند ایمپلنت و سابقه آن تحقیق کنید.

جمع‌بندی:

استفاده از روش کاشت دندان ایمپلنت برای درمان بی‌دندانی، یکی از بهترین روش‌های درمان است که به زیبایی و سلامت شما کمک خواهد کرد. در این مطلب به معرفی بهترین برند ایمپلنت ایتالیایی موجود در بازار ایران، پرداختیم.

متخصص ایمپلنت دندان در قیطریه

 

سؤالات خود راجع به بهترین برند ایمپلنت ایتالیایی و کاشت دندان ایمپلنت را در بخش نظرات مطرح کنید.

 

دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر
دکتر موفق فولادگر عضو سازمان رسمی نظام پزشکی کشور، عضو انجمن دندانپزشکان ایران، رتبه پنجم آزمون جامع دندانپزشکی کشور سال ۱۳۷۱، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Astra کشور سوئد، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Zimmer کشور آمریکا، دارای گواهینامه جراحی ایمپلنت Horisons آمریکا و دارای تجربه ۲۵ سال درمان بالینی در ایران و خارج از کشور هستند. [طرف قرارداد با بانک سامان و بانک تجارت] 🏥 آدرس مطب : سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان بهزاد ، ساختمان ارس ، پلاک۴ ، طبقه۴ 📞 شماره تماس مطب : ۰۲۱۲۲۰۸۹۰۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *